Ik word maandag ingeleid en zijn nog stééééds niet uit over een eventuele jongensnaam! Nu weet ik, dat de kans ook heel erg groot is dat we een meisje krijgen, maar wil toch wel heel erg graag een jongensnaam achter de hand hebben. Ik heb eigenlijk nog geen een naam waarvan ik de ''Wow-factor'' heb, maar we hebben wel wat opties. Willen jullie nog één keer jullie mening geven?? er is haast bij! Alvast bedankt! Owja, en nog steeds zijn ideeen welkom!
ik zou voor aiden gaan, zo heet mijn zoontje van zijn 2 e naam maar had hij bijna als eerste geheten, maar ik werk op kdv en wilde perse niet een naam die er voorkwam en tijdens mijn zwangerschap kwam er jawel een aiden.....dus werd het zijn 2 e naam. levi vind ik trouwens ook erg leuk maar wilde me man niks van weten
En, welke naam gaat het worden? Ik maak het je niet erg makkelijk hé, maar ik vind noah de mooiste. Succes!!
Ik ga voor Liam. Werk in het onderwijs, en wil niet gemeen zijn, maar alle Aidens die ik ken zijn niet zulke leuke kinderen (A). niet dat dat bij jouw zoontje zo zou moeten zijn, maar het is vaak toch een bepaald type kind...
Ik zou voor Aiden gaan Aiden betekent klein vuur p Wij hebben heel lang getwijfeld tussen Aiden en Jayden