Mijn collega past vandaag op de kleine. Hoogstwaarschijnlijk maar 1,5 uur tot mijn man thuis is (heb avonddienst) Ze is Christelijk, ik heb nu een Buddha op een houten plaatje met zand en stenen, kan ergens op staan. Zouden jullie dit geven? Weet niet of het beledigend is.... Of toch wat anders?
Ik zou een leuk plantje geven. Bos bloemen blijft niet zo lang mooi met dit weer denk ik,dus een vrolijk plantje in een pot is een mooi kado.
Nee dat zou ik niet doen. Chocolade of iets in die geest of een lekkere fles badschuim, als je speciaal wat wilt geven
Ik ben ook christelijk, maar zou niet weten wat ik met een budha zou moeten doen. Dus nee, zou ik niet geven..
Ik ben ook christelijk en ik heb een budha in de keuken op de de vensterbank staan. Gekregen van mijn vriendin die ook christelijk is. Wij zijn een beetje apart dan denk ik.
Als ze duidelijk christelijk is zou ik het niet doen. De kans is dat ze een budha dan niet leuk vind. Ik ben ook christelijk en heb ook een budha beeldje gehad, voor mij had dat alleen niet een extra betekenis. Zou de gok niet nemen. Zou idd ook iets van chocolade doen.
nee ik zou het niet geven, ik denk dat een christen niet zo goed weet wat ie nou met zon beeldje moet
Ik zou het wel geven, ik zie een boeddha gewoon als een leuk beeld en niet als iets wat met geloof te maken heeft. Ik weet natuurlijk wel dat het met geloof te maken heeft, maar ik ben totaal niet gelovig. Zou er eigenlijk niet eens bij stil gestaan hebben...mijn oma is ook christelijk en haar huis staat vol boeddha's
ik ben ook christelijk en zou een boedda niet zo snel in mijn huis zetten. Gewone een lekker doosjes bonbons is toch ook goed
Ik zou een buddha beeldje niet zo snel doen. Als ik eerlijk ben zou het bij mij heel snel in een kast belanden en daar niet meer uit komen (ook ik ben christelijk). Zou eerder een leuk plantje of iets lekkers geven, doosje chocolade, flesje wijn, zoiets.
Zou iets anders doen.. idd bloemetje, iets lekkers etc ben ook Christelijk, zou me niet beledigd voelen ofzo maar zou dan toch echt aangeven dat ik er nix mee kan/wil