Omdat de ' Etos zwanger worden' vitamines in de winkel op waren en ik echt nieuwe moest hebben heb ik bij de Kruidvat de 'vitaal zwanger' worden pillen gehaald. Ook heb ik de 'tarwekiemolie' van de Kruidvat gehaald. De 'teunisbloemolie' van de Etos twijfelde ik over omdat daar veel omega 6 in zit en volgens mijn dietist is dat niet goed (we krijgen teveel omega 6 in verhouding tot omega 3 binnen). Bij de Kruidvat stond er niet op of er omega 6 of 3 in zit. Maar mijn PMP van Efamol is nog niet op, dus daar kan ik nog even over nadenken. Ik hoor graag jullie ervaringen met/meningen over al deze pillen... O ja, ik slik ook nog pilletjes voor de insuline resistentie en visolie. Groetjes Susanne
Ik vond ze vrij groot en smaakte mij nog de hele dag na van de vitamine b die er in zit. Ik ben nu overgestapt naar extra weerstand van davitamon. Hier zit geen vit. A ten, in tegenstelling tot andere reguliere vitamine preparaten.
Is die Davitamon wel een vitamine speciaal voor het zwanger worden? Die van de Kruidvat zijn inderdaad best groot en vies, maar ze zijn wel een heel stuk goedkoper dan veel andere vitamines en die van de Etos waren dus helaas op in de winkel. Ik heb eerder van die vieze pillen gehad, maar daar merkte ik na het innemen niks meer van.
Ik slik ook vitaal zwanger van Kruitvat, dit omdat ze ook geschikt zijn voordat je zwanger bent. Wanneer ik echt zwanger zou zijn dan zou ik zelf op andere overstappen, dit omdat er dan iets te weing vitamine D in zou zitten. Voor nu vind ik dat juist niet erg omdat wij al een hele lange tijd bezig zijn met zwanger worden en ik dus de vitamines al een ruime tijd slik (normaal gesproken moet je ook weer niet een overschot aan vit D nemen). Dus voor nu vind ik vitaal zwanger juist fijn en zit direct wel de goede dosis foliumzuur in. En....niet te duur.
Als dit potje op is dan stap ik ook weer over op die van de Etos, die zijn een stuk minder vies en ook niet zo hard... Maar die ' vitaal zwanger' is inderdaad wel heel goedkoop, die van de Etos zijn we 2 keer zo duur, maar nog steeds goedkoper dan al die dure merken.
Indien je de pillen heel doorslikt dan proef je waarschijnlijk niet zo veel van de vieze smaak (ik heb er in elk geval geen last van gelukkig)
Hoe heet die bij de etos ook vitaal zwanger? Wan ook ik vind die van de kruidvat vies en groot ! Gr. Denise