Beste meiden, Ik zit met iets waar ik een beetje hulp bij nodig heb! Het zit namelijk zo, in maart 2007 zijn wij gestopt met de pil en nu dus ong. 1.5 jaar bezig, na 9 maanden was het raak alleen dat werdt in de 6e week een miskraam. Wij zijn al naar de gyn geweest en hebben wat testjes gehad zoals zaadonderzoek, inwendige echo's, en paar bloedond. en getest op chlam. tot dusver alles redelijk, zaad niet helemaal optimaal (16mil.) maar genoeg om mee zwanger te worden (zo is gebleken). Het advies luidde dan ook om nog even te "oefenen"tot februari en daarna verdere stappen te ondernemen (liefst was ik gelijk ergens mee begonnen maarja..) Nu wil ik dus proberen om 2 maanden mijn cyclus bij te houden ivm temperaturen, iedere ochtend. Mijn cyclus is vrij regelmatig tussen 28 en 30 dagen al 1,5 jaar! Mijn vraag is dan ook als ik ga temperaturen maakt het dan niets uit omdat je onder een warme deken vandaan komt? en gaat het na een eisprong altijd omlaag, en daarna weer omhoog? Ik hoop graag wat meer van jullie te leren, alvast erg bedankt!
Hallo pink Heb ook een poosje getempt. ze staan in mijn album als je ze wilt zien. Volgens mij maakt een warme deken niet uit. Heb zelf in de winter 2 dekbedden en een dikke pyama aan en dat was qua temp niet te zien. Zolang je maar temp voordat je opstaat. Bij mij ging hij omlaag vlak voor de ei en daarna omhoog. Gelukkig voelde ik mijn ei vaak elke keer en heb ik hier ook ovulatietesten bij gebruikt van sensitest te bestellen op internet. Erg goedkoop en direct in huis. Verder ben ik na 6 maand erg onregelmatige cyclussen aan de etos pillen gegaan. Hoorde er veel goede verhalen over hier. En ja hoor 2e ronde raak. En veel minder ongi klachten altijd beter toch.
"Etos zwanger worden" heten die pillen. Er zitten vitaminen en foliumzuur en van die dingen in. Dus het is eigenlijk alleen maar gezond voor je. Je moet 2 per dag in nemen 's ochtends en 's avonds. Kosten iets bij de 8,- maar ik vind het wel de moeite waard. Maar over je vraag, het maakt niks uit of je onder een warme deken vandaan komt hoor. Je moet wel tempen vòòrdat je opstaat. Dus gewoon thermometer op je nachtkastje leggen en 's ochtends altijd rond dezelfde tijd tempen.
Ja dat klopt. Ik vind die pillen super en zou ze na de zwangerschap wel weer willen gebruiken voelde me heel goed toen en nergens last van. Alleen een probleem wil natuurlijk niet direct weer zwanger worden.