Ik ga weer aan mezelf werken.

Discussie in 'De lounge' gestart door Rylie, 26 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Pfff mijn kleine meisje is al weer 1. En toch zitten die kilos van de zwangerschap er nog aan. En het is echt mijn eigen schuld. En nu ben ik er klaar mee.

Ik ga weer leven als voor de zwangerschap. Sporten wandelen en opletten met eten.
    Ik heb een maagverkleining waardoor mensen vaak denken aaah is een makkie voor je maar helaas is dit niet zo. Zal het nu toch echt zelf moeten doen door weer goed op te letten ipv iets ongezonds te pakken omdat lekker snel is.
    Schaam me wel kapot als mensen een opmerking maken je bent zo aangekomen ondanks je maagverkleining. Dus nu ga ik er weer voor en maak ik ook tijd voor mezelf zodat ik aan mezelf kan gaan werken.

Fennec en Lies1988 vinden dit leuk.
  2. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Knap meid!! Ik weet hoe moeilijk het gevecht is. Heb zelf een behandeling gehad voor eetstoornis binge eating.
    Was bezig met rustig afvallen toen ik zwanger werd. Kan ook niet wachten om er weer mee bezig te gaan :)
    Blijft altijd confronterend.

Rylie vindt dit leuk.
  3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Knap van je dat jij ook ging afvallen. En hopelijk gaat het bij jou weer snelller na de bevalling.

Ik vond het moeilijkste nu hoe ik met mijn valkuilen om moet gaan. Ik ga ook weer via hulp in het ziekenhuis (natraject) aan de gang. Ik vraag niet snel hulp maar heb het nu nodig.

4. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Goed dat je weer aan de slag gaat!!!
    Wat ontzettend lomp dat mensen er opmerkingen over maken trouwens.
    Succes in ieder geval :)

5. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Hey wat goed van je!
    We hebben in de Lounge inmiddels het 'Strak in je zwempak' topic en het suikervrij topic lopen. Deze zijn erg gezellig en positief. Praat je daar ook al mee?

Rylie vindt dit leuk.
  6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Nee nog niet maar kan wel is mee gaan kletsen. Is ook een extra motivatie en handig voor tips en tricks. :) thanks voor de tip.

7. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Heel verstandig :) het is er niet voor niets :)
    Heel veel succes!

8. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik denk dat dit meer onwetendheid van de mensen is. Ik dacht ook echt serieus dat je met een maagverkleining kunt eten wat je wilt (maar in kleinere porties omdat je snel vol zit) zonder aan te komen.
    Niets om je voor te schamen, laat het je motivatie zijn weer een gezond eetpatroon te vinden.

Deel Deze Pagina