Hallo dames! Ik ben benieuwd of er iemand ervaring heeft met trouwen in het Kurhaus in Scheveningen? Het lijkt me echt fantastisch om dat daar mee te mogen maken! We zitten het ook serieus in overweging te nemen.
Met trouwen in het Kurhaus heb ik geen ervaring. Maar heb er wel een keer overnacht met me vriend, is er erg mooi. Het eten erg lekker en allemaal heel sjiek! Maar daar betaal je natuurlijk ook voor, het is zeker niet goedkoop. Wij hadden deze overnachting dan ook gewonnen hahah! Maar een trouwerij zal daar echt een soort van sprookje zijn. Veel succes met je keuze.
Geen ervaring, wel een paar jaar gewerkt (in het ala Carte restaurant) Mocht je iets willen weten vraag gerust. Het is een prachtig bedrijf en een ontzettend mooie locatie, ook zeker voor een bruiloft
als je het geld hebt zou ik het zo doen. Voor ons is het te ver weg, maar we zijn wel in iets soortgelijks getrouwd. Lekker sjiek en met veel stijl, echt heerlijk!
Mijn oom en tante zijn er getrouwd! Erg mooie locatie en was erg leuk. ze hadden het feest en diner in vd valk op de pier in de koepel. Het kost wat maar dan heb je ook wat!!