kun je een miskraam krijgen zonder enige sympthomen oals bloedverlies en /of hevige buikpijn heb bij de 8 weken echo wel een heel mooi hartje gezien en de verloskundige zei dat het er heel gezond uit zg heb ook nog steeds zwangerschaps sympthomen maar ben zo bang dat met d 12 weken echo er geen hartje meer te zien is alsjeblieft help
hey meid ik zie dat je je vraag hier nu weer post.. blijkbaar ben je zo onzeker he? is ook niet goed he al die stress.. als je echt niet kan wachten bel dan gewoon je vk op en vraag of je een echo mag krijgen omdat niets je op dit moment je kan geruststellen! Gewoon voor gaan nee heb je ja kun je krijgen
ik wil je niet onzeker maken en wens je eerst al een mooie zwangerschap toe die niet verkeerd gaat lopen. maar je kan dus dit wel werkelijk meemaken, op 10w5d tijdens een echo was er geen hartrtime meer te zien en bleek dit al een tijdje te zijn geweest, week nadien na nog een extra kontole op 11w 5 d is er een curretage gedaan. Had niets van tekenen dat het fout zat enkel een voorgevoel omdat we al eens een mk hadden gehad en er toch veel schrik voor had
er zijn ook parteculiere echo bureau's voor 2d echo! Daar kun je wel terecht maar dan is het op eigen kosten..het is maar hoe graag je het dan wil.. En raar dat ze zeggen dat ze vol zitten? meestal als iemand bloedverlies of een reden heeft voor een eerdere echo kunnen die ook terecht! 10 min is het gebeurd op zich.. maar je kan dus ook zelf naar een bureau op zoek gaan
ik zag trouwens dat iemand de vraag ook had gesteld bij de verloskundige van als je een echo hebt gehad met 8 weken en een kloppend hartje hoe het dan zit met de miskraam kans.. even in de gaten houden anders.. en zoals ik ook al zei een kloppend hartje en misselijk en andere symptomen is gewoon een goed teken en neemt de kans wel af meid
Ben helemaal gerust heb vandaag een angelsound gekocht en heel duidelijk hartje van baby kunnen horen (net galoperend paard ) was een keer zo snel als mijn eigen hartslag ben zo blij
Gelukkig dat je gerust gesteld bent. Mijn gynaecoloog zei dat de kans als ze met 8 weken een mooi kloppend hartje gezien hebben de kans kleiner is dan 5% op een miskraam (dus heel erg klein). Mijn lichaam heeft me helemaal voor de gek gehouden, bijna 3 weken lang. Helaas hoorde ik bij die minder dan 5%.
ha meissie idd je kan het mee maken maar de risico is neit zo heel groot al smk die is 1 op 10 maar het verschilt per persoon want iemand die ik ken had wel stevige pijn en ik alleen avond en ochtend ervoor teon het begon maar was gewoon hevige menstruatie pijn maar ik dnek dat je wel iets voelt maar ga er van uit dat het goed is. duim voor je en hoop dat je je niet te onzeker gaat voelen
He meid wat ben je onzeker! Wat naar voor je. Ik hoop dat ik je gerust kan stellen. Elke zwangerschap is verschillend. De ene heeft meer last van kwalatjes. Dat jij er geen last van hebt is eigenlijk alleen maar fijn! Als je met 8 weken een goede echo hebt gehad en verder geen kramp of bloedverlies hebt, dan mag je ervanuit gaan dat alles goed gaat met je kleintje! oh ik lees nu dat je de babysound hebt gekocht (of hoe het ook heet). heel fijn. Ik hoop dat je dat wat meer rust geeft!
Vlademera, Deze vraag heb je ook gesteld bij de verloskundige. Dubbel posten is niet toegestaan. Deze doe ik dicht. Elvira