miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door mindaaaa, 30 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mindaaaa

mindaaaa Nieuw lid

30 sep 2007
    4
    0
    0
    Vorige week woensdag had ik ongesteld moeten worden maar dit werd ik niet. Sinds vrijdag begon ik wat donkerbruin bloed te verliezen, ik dacht dat dit het begin van m'n ongesteldheid was. Het werd elke dag een beetje meer, maar echt ongesteld werd ik niet. Dinsdag heb ik een zwangerschapstest gedaan: Negatief. Maar ondertussen bleef ik steeds een beetje meer bloeden. Ik heb vandaag de hele dag last van buikpijn gehad. Maar vanavond kreeg ik opeens heel erg kramp. Dit duurde ongeveer een kwartier waarbij ik vrij veel donkerbruin bloed verloor. Daarbij kwam ook een roze een beetje vleeskleurig iets naar buiten met stukjes bloed erin. Kan het zijn dat ik een miskraam heb gehad. Ik weet nu echt even niet meer wat ik hier van moet denken. :(

2. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Ik begrijp je ongerustheid. Helaas weet ik het antwoord op je vraag niet. De reden dat ik reageer is, omdat ik dit ook eens heb gehad en was toen een jaar of 15 of 16 (en was dus geen maagd meer) en me eigenlijk ook altijd heb afgevraagd wat dit was. Mijn moeder zei toen dat het gewoon om een stevige menstruatie ging, maar ik vond zelf dat rozige vleesachtige iets ook zo vreemd.

Hierbij wacht ik met jou op iemand die dit herkent en er misschien iets meer over weet te vertellen.

Sterkte meid!

3. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    en ik had dus ook donkerbruin bloed, was bijna zwart en dat vond ik toen erg griezelig

4. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik zou het eigenlijk ook niet weten....mij lijkt dat je dan al wel een positieve test had moeten hebben....wanneer heb je die test gedaan, de dinsdag voor je nod? Dan zou het kunnen dat hij nog geen positief aangaf terwijl je wel zwanger was....

5. leliebloem

8 aug 2007
    6
    0
    0
    Dit lijkt inderdaad wel op een miskraam... Het schijnt dat dit vrij vaak voorkomt trouwens... Maar meestal weet je het dus niet.

6. mindaaaa

mindaaaa Nieuw lid

30 sep 2007
    4
    0
    0
    Nee erna. Maar ben vaak nogal onregelmatig, dus kan daardoor ook minder betrouwbaar zijn geweest toch?

7. mindaaaa

mindaaaa Nieuw lid

30 sep 2007
    4
    0
    0
    Nog iemand een reactie misschien?

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Heb wel eens zulke menstruaties gehad, ik zou er geen miskraam van maken.

9. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik ga akkoord met Natasja, ik zou het ook op klein beetje late menstruatie houden...

10. mindaaaa

mindaaaa Nieuw lid

30 sep 2007
    4
    0
    0
    Dan hou ik het daar ook maar op :)

Deel Deze Pagina