Wie is er al eens geweest in plopsa land de panne en kan mij vertellen of het daar leuk is voor kindjes van 2 en een half ? wij willen er heen gaan met ons zoontje van 2 en een half en met vrienden en hun dochter van ander half Is dit park iets voor deze leeftijd ?
het is een superleuk park, ik vind het het leukst voor kinderen vanaf 1 meter. dan mogen ze bijna overal in. maar ook als ze geen 1 meter zijn, is het een mooi leuk park, maar ik heb 2 waaghalzen van kinderen, die gaan liever in snelle attrakties.
Ja een leuk park. Wij zijn er geweest toen ons zoontje 21 maanden was. Hij kon weliswaar lang niet overal in, maar heeft zich prima vermaakt. Het maakt een hele indruk hoor op die kleintjes. Goed te doen dus.
Wij zijn onlangs ook geweest mijn zoontje was toen bijna 3 en boven 1 meter... Hij vond het allemaal erg leuk! Op de site kun je precies zien welke attracties er allemaal zijn en waar hij dan in mag... Wij waren een weekje in sunparks oostduinkerke en zijn vanuit daar gegaan. Moet je even via de routeplanner kijken hoever het voor jullie is groetjes Jose