oi ladies, Ik ben nieuw hierzo, Zal me ook ff voorstellen ik ben philicia 22 jaar. Ik heb net alles alle dames hier ook een kinderwens. Ik doe het via de weg van een donor ben nu in rond 5. En lukt hellaas nog steeds niet, het frustreerd wel ontzettend en heb al gauw het gevoel dat ik niks kan. Ik heb een cyclus van 25 dagen.. En heb op 13 en 15 februari geinsimineerd ik twijvel als ik het goed heb gedaan op beide dagen heb ik wel ovaluatie testen gedaan en die waren beide positief Heeft iemand ervaring met de soort gelijke verhaal die ook zelf insimineerd??? Tips ,adviezen zijn altijd welkom Groetjessss
Ik heb geen ervaring met zelf insemineren, maar het lijkt me stug dat je ovulatietest 3 dagen positief is geweest. Weet je zeker dat je test positief was? Deze kan namelijk maximaal 2 dagen positief zijn. De teststreep moet echt knallen, dus donkerder zijn dan de controlestreep. Als dat nog niet zo was, maar het streepje gewoon wel donker maar niet knal, dan had je beter nog even door kunnen testen. En anders voor de zekerheid een CB digitaal ernaast doen. Dus wanneer je denkt dat ie positief is, dat je dan ook een CB digitaal uitvoert met dezelfde urine. Je hoeft je niet zo te voelen hoor alsof je niks kan, want je bent pas 5 rondes bezig en dat is nog zeker niet lang. Wanneer je binnen 1 jaar zwanger wordt is dat gewoon goed en gemiddeld. Succes met zwanger worden!
Het klopt dat je in je vruchtbare periode positieve testen krijgt hoor. Ik moet ook wel eens zeggen dat ik soms langer positief test dan twee dagen. Meestal doe ik een test en na twee of drie dagen nog eens. Eigenlijk niet nodig, maar toch... Verder kan ik je niet echt helpen. Ik neem aan dat je weet hoe je het beste kunt insemineren?
Ja heb wel tips meegekregen maar dat van die vruchtbare dagen vind ik soms lastig en wanneer nou mijn eisprong is
Als het goed is staat het in de verpakking van de testen. Uit mijn hoofd 24 tot 36 uur volgens mij. Ik denk dat het beste insemineren is: dag voor en dag na positieve test.
Jaa je moet om de ene dag klussen net als hoe ik 11 een positieve test heb gehad heb ik die dag geinsimineerd en dan dag over geslagen ivm de zaadkwaliteit en dan weer de 13e getest en die was ook positief en ook die dag getest
Beter is de dag ervoor te insemineren (als ik dit mag vergelijken met normale gemeenschap), maar ik weet niet of je een regelmatige cyclus hebt. Anders weet je het niet. Bijv Je hebt een cyclus van 28 dg. Op dag 14 je eisprong. Dan is het beste om op dag 13 en 15 te insemineren. Dit i.v.m. de weg die het zaad af moet leggen. Hier heeft het zaad ook nog wel even voor nodig.
Ja het is nu wel weer onregelmatig mijn vorige cyclus was 25 dagen en die er voor weer 33 dagen vandaar dat ik het op zo ee manier doe