Hee damess. Heb last van myn rechter kies Als ik erop bijt.. En nee dat is niet verstand kies ofzo want vorige maand had ik er ook last van werd midden in de nacht wakker toen.. Maar ik denk dat het door de ei komt die er aan komen toch ? Groetjessss xx
Dus je wilt nu vragen of wij kunnen zeggen dat je ei komt omdat je kiespijn hebt??????? Ik weet sowieso je cyclus lengte niet, waar je nu zit in je cyclus etc. En verder denk ik niet echt dat je kiezen in verband staan met je eisprong.
Ik heb dit verband wel al eens gehoord. Maar niemand kan hier zeker een antwoord op geven, Je kunt beter beginnen met ovulatietesten en/of temperaturen. Schrijf voor de zekerheid anders even de datum op.
Serieus?? Heb ik nog nooit van gehoord. Weer wat geleerd. Overigens wel bij een zwangerschap, dat dan weer wel.
jaja dat ga ik zeker doen volgende maand als ik ongesteld ga worden.. eergistere en gistere hebbe we geklustt. ik heb onregelmatige cyclus zit nu op dag 20 vn mn cyclus Drm weet ik niet wnneer ik mn ei heb. laatst ongie ( 05-02-13 tot 07-02-13 )