nee ik wacht gewoon of ik ongesteld wordt!en als ikl naar een week nog niet ongesteld ben dan moet ik maar testen! maar man o man ik kan niet zwanger zijn hoordat mag niet! maar ik heb ook gehoord dat er nieuwe adviezen zijn datje per week 1 pil mag vergeten.. maar dat zeggen ze hier niet maar wel op een andere site! www.sekswoordenboek.nl!
Maar da kan tog niet.. De pil kan tog niet zomaar ineens verandert zijn, tis nog steeds dezelfde pil, maar nu ineens kan je de pil in één week vergten, volgens mij kan da nie..
Het blijft altijd het veiligste om de bijsluiter van je pil te volgen, die zal op termijn wel aangepast worden als de pilproducent akkoord is met de nieuwe richtljinen
Ja dat heb ik ook wel gedan dus! maar is het nog niet helemaal zeker dan?omdat hij nog niet akkoord mee is gegaan?
Het probleem is dat de nieuwe richtlijnen op véél verschillende manieren uitgelegd worden, en niet altijd juist! Er wordt ALTIJD aangeraden de bijsluiter te volgen van ieder medicijn, dat kan zeker geen kwaad! De nieuwe richtlijnen zijn losser geworden dus je bijsluiter volgen is zéker veilig! (99,9%, zoals bij iedere pil) Wat bijvoorbeeld vaak vergeten wordt is dat het belangrijk is de vergeten pil zo snel mogelijk in te nemen, anders is het NIET meer veilig! (Dit staat in de engelse tekst van het Wereld Gezondheidscentrum). Wie geeft die adviezen trouwens? Vaak zijn dat mensen die er niet altijd evenveel van afweten en géén medische scholing gehad hebben! Je bijsluiter blijft volgen blijft veilig!
Oke dat heb ik gedaan.. Ik heb namelijk doorgeslikt (geen stopweek) en de MAP gehaald.. maar doordat ik nu zo misselijk ben en weer last van mijn borsten heb begin ik gewoon WEER te twijfelen!
Je eigen egt NIET druk maken, dat helpt er egt neit bij.. Dat deed ik ook, maar dan ga je egt alles aan zwangerschapsverschijnselen koppelen, das nie goed! Ik zou gewoon zo snel mogelijk testen!
Inderdaad, haal gewoon een testje! Je blijft jezelf toch maar gek maken op deze manier! Als je zwanger bent is de test nu positief, maar die kans is gewoon bijna onbestaande! Stop met stressen en haal morgen een test!
Mensen! Ik heb een vraagje! Sinds gisteren heb ik last van mijn buitenkant van mijn borsten (dit is dus een wek naar mijn onbeveiligde seks) Kan dit komne van de stress, Morning After Pil of hebben mensen dit gelijk al hun eerste week? xx
Je hebt géén onveilige seks gehad! Je bent NIET zwanger (En zo snel kan dat bovendien al helemaal niet!) Haal gewoon een test dan ben je gerust!
Ja ik wacht ff tot woensdag..want heb dus geen test gehaald! heb ooke en aantal apotheken gebeld en die zeiden idd dat de kans ook super klein was! Ik vind het gewoon vaag..al die pijntjesmaar misschien hebik die altijd wel...normaal druk ik ook niet op mijn borsten haha! Allemaaal een super fijn uiteinde!
Ja ik wacht ff tot woensdag..want heb dus geen test gehaald! heb ooke en aantal apotheken gebeld en die zeiden idd dat de kans ook super klein was! Ik vind het gewoon vaag..al die pijntjesmaar misschien hebik die altijd wel...normaal druk ik ook niet op mijn borsten haha! Allemaaal een super fijn uiteinde!
ja dat is het ook! want misschien heb ik het normaal ook wel, maar daar let je dan niet op! stom stom stom! iedereen wil hier graag zwanger worden op deze site, behalve ikke
Stop gewoon met je zo druk te maken en je erop te focussen, je gaat gewoon vanalles voelen of erbij halen. Morgen is het woensdag, doe gewoon die test, die 100% negatief zal zijn en ga verder met je leven!