De leeftijd..

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Devilschase, Aug 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #1 Devilschase, Aug 22, 2010
    Last edited by a moderator: Aug 22, 2010
    2.

De Leeftijd 2. VERSCHRIKKELIJK.

Nee, nee, nee, niet doen, nee, afblijven, nee, nee, niet doen, nee, ophouden, nee, laat dat nee, niet doen, afblijven, nee, nee, nee, niet doen, ophouden, nee, niet op de tafel, niet op de tafel, niet de laden opentrekken, niet aankomen, laat staan. afblijven, niet aan de kat zn staart trekken, niet doen, afblijven, nee.

DE HELE GODGANSE DAG DOOR. En gewoon NIET luisteren. Dan maar in de hoek. Nee hoor, loopt er gewoon lachend weer uit, trekt alle dvd hoezen naar de klote, je pakt em beed en zegt dat het niet mag, 5 minuten later, gaat ie gewooooon weer lachend verder. Soms, soms haalt ie me het bloed onder de nagels vandaan, en maar rustig blijven...

En dit zal vast nog erger worden.. grrrrrr ik wou dat ie 3 was.

2. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,535
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    haha!herkenbaar.Die van mij is nu 12,het wordt steeds leuker hoor!;)

3. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    die van mij word volgende week 3, ik geloof niet dat dat nou zoveel beter is :D

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

nou die van mij is 3 en hier heeft hij nog steeds van die buien dat je continue nee moet zeggen

5. Miza

Miza Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,801
    1
    0
    Ik ben 3 en luisteren doe ik nie.... Hier klopt het wel af en toe.
    Denk dat deze leeftijd niet heel veel anders zal zijn dan 2, haha.

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    En dan komt de kleuterpuberteit waar ze ook regelmatig hun oren laten slingeren.:D

Heb nu een kleuter en een peuterpuber en ben soms echt de hele dag politie agentje aan het spelen.8)

7. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    HEEEEEEL HERKENBAAR GRRRRRRRRRR
    volgens mij zijn ze rond dezelfde leeftijd;)

8. tricia82

tricia82 Niet meer actief

als die kleine 3 jaar is dan komt de nee-fase van het kind zelf dat ze overal nee op zeggen dus dat word ook gezellig hoor :D

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

ja maar das makkelijk hier, nee? ok dan niet

:D

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Hmm, Milan is nu ook net 2 en ik vind 't juist een geweldige leeftijd! Niet dat ik nooit nee hoef te zeggen hoor, maar dat was een half jaar geleden ook al zo en nu snapt 'ie me tenminste als ik wat probeer uit te leggen.

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Luca snapt het ook, maar hij doet er alleen niets mee.

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Ach meiden hoe ouder ze worden hoe erger het word, dus geniet er nog maar van, NU (met 2 jaar) is het nog rustig...whahahaha

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Is dat zo hihi. Van mij bijna 10. Leuke leeftijd he. Maar luisteren haha ene oor in andere oor uit. Elke leeftijd heeft wel iets tocha hah.

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Volgens mij gaat er nooit een leeftijd komen dat ze zeggen "Ja mama" :D

15. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Mijn god. Ik ging net FF boodschappen doen, op de fiets. NOT!

Had uiteindelijk meer dan gepland dus 2 zakken vol (en zwaaaar) bij de kassa vandaan. Ipv dat de kleine gelijk door loopt naar de fiets....Nee natuurlijk niet!!! Rent keihard het plein over naar het midden waar een of ander kunstwerk staat en waar ze dus op wilt klimmen :( Ik al meerdere malen geroepen ''Kom maar weer terug '' etc..Ik wil ook neit met volle boodschappentassen dat plein over rennen dus ik sta daar lichtelijk te koken. Dus ik tassen neergepleurd bij mijn fiets..achter de kleine donder aan en natuurlijk begint deze lichtelijk te krijssen/niet mee willen lopen etc....In het fietsstoeltje proppen was helemaal verschrikkelijk want ze begon te krijssen en iedereen keek mij aan (al stuntelend met 2 zware boodschappentassen aan mijn stuur + een jankende peuter) alsof ik haar mishandelde.

Fijn hoor...FF boodschappen doen;)

16. kwebbels

:d:d:d

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Whahahahaha mijn oudste is 6 jaar en mijn jongste 1,5......echt super hoor...NOT hahahaha was dan ook blij dat de zomervakantie voorbij was, weer 1 minder gna gna

18. kwebbels

Ik vind het ook een prachtige leeftijd hoor..Ze snapt nu sommige dingen echt en word zo wijs! Maar soms iets te wijs 8)

19. tricia82

tricia82 Niet meer actief

hhahha ja dat is idd wel makkelijk.
    maar soms gaat het toch niet helemaal op volgens mij hahaha

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ja maar niet zo wijs om te begrijpen dat ze mama's staatsloten niet moeten verscheuren.

Share This Page