2. De Leeftijd 2. VERSCHRIKKELIJK. Nee, nee, nee, niet doen, nee, afblijven, nee, nee, niet doen, nee, ophouden, nee, laat dat nee, niet doen, afblijven, nee, nee, nee, niet doen, ophouden, nee, niet op de tafel, niet op de tafel, niet de laden opentrekken, niet aankomen, laat staan. afblijven, niet aan de kat zn staart trekken, niet doen, afblijven, nee. DE HELE GODGANSE DAG DOOR. En gewoon NIET luisteren. Dan maar in de hoek. Nee hoor, loopt er gewoon lachend weer uit, trekt alle dvd hoezen naar de klote, je pakt em beed en zegt dat het niet mag, 5 minuten later, gaat ie gewooooon weer lachend verder. Soms, soms haalt ie me het bloed onder de nagels vandaan, en maar rustig blijven... En dit zal vast nog erger worden.. grrrrrr ik wou dat ie 3 was.
Ik ben 3 en luisteren doe ik nie.... Hier klopt het wel af en toe. Denk dat deze leeftijd niet heel veel anders zal zijn dan 2, haha.
En dan komt de kleuterpuberteit waar ze ook regelmatig hun oren laten slingeren. Heb nu een kleuter en een peuterpuber en ben soms echt de hele dag politie agentje aan het spelen.8)
als die kleine 3 jaar is dan komt de nee-fase van het kind zelf dat ze overal nee op zeggen dus dat word ook gezellig hoor
Hmm, Milan is nu ook net 2 en ik vind 't juist een geweldige leeftijd! Niet dat ik nooit nee hoef te zeggen hoor, maar dat was een half jaar geleden ook al zo en nu snapt 'ie me tenminste als ik wat probeer uit te leggen.
Ach meiden hoe ouder ze worden hoe erger het word, dus geniet er nog maar van, NU (met 2 jaar) is het nog rustig...whahahaha
Is dat zo hihi. Van mij bijna 10. Leuke leeftijd he. Maar luisteren haha ene oor in andere oor uit. Elke leeftijd heeft wel iets tocha hah.
Mijn god. Ik ging net FF boodschappen doen, op de fiets. NOT! Had uiteindelijk meer dan gepland dus 2 zakken vol (en zwaaaar) bij de kassa vandaan. Ipv dat de kleine gelijk door loopt naar de fiets....Nee natuurlijk niet!!! Rent keihard het plein over naar het midden waar een of ander kunstwerk staat en waar ze dus op wilt klimmen Ik al meerdere malen geroepen ''Kom maar weer terug '' etc..Ik wil ook neit met volle boodschappentassen dat plein over rennen dus ik sta daar lichtelijk te koken. Dus ik tassen neergepleurd bij mijn fiets..achter de kleine donder aan en natuurlijk begint deze lichtelijk te krijssen/niet mee willen lopen etc....In het fietsstoeltje proppen was helemaal verschrikkelijk want ze begon te krijssen en iedereen keek mij aan (al stuntelend met 2 zware boodschappentassen aan mijn stuur + een jankende peuter) alsof ik haar mishandelde. Fijn hoor...FF boodschappen doen
Whahahahaha mijn oudste is 6 jaar en mijn jongste 1,5......echt super hoor...NOT hahahaha was dan ook blij dat de zomervakantie voorbij was, weer 1 minder gna gna
Ik vind het ook een prachtige leeftijd hoor..Ze snapt nu sommige dingen echt en word zo wijs! Maar soms iets te wijs 8)