Ik ben de kamer van mijn dochter aan het restylen. Stond al een tijdje op de planning en mijn dochter wil graag de zwart witte gordijnen met kattenkopjes van mattran Ikea. Die had ze een tijdje geleden gezien maar heb ze toen nog niet gekocht omdat ik toen nog even geen tijd had om eraan te beginnen en ik bang was dat ze in de tussentijd weer andere ideeën zou krijgen. Maar nu moeten het dus echt deze gordijnen worden en kan ik ze niet meer vinden op de site. Stom van me, die collectie wisselt natuurlijk snel Weet iemand of deze gordijnen nog in de winkels liggen? Of heeft iemand ze toevallig liggen en heeft ze over? Dan zou ik ze graag overkopen
Waren dat kant en klare gordijnen? Soms ligt de stof zelf nog bij de stoffenafdeling, kun je ze ook zelf maken als je kunt naaien.
Whysteria, bedankt voor het zoeken. Ik zag het inderdaad in België hebben ze ze nog. Maar dat is zo'n eind rijden. Jo, kant en klare gordijnen inderdaad. We gaan morgen maar even kijken bij de Ikea of we nog iets kunnen vinden en anders wordt het marktplaats in de gaten houden denk ik.
Ben bang dat het niet meer verkrijgbaar is in Nederland. Laatst nog gekeken voor de stof maar die hebben ze ook niet meer