die van mij van 15 kijkt nooit meer om naar beeldschermen. 1x per week kijkt hij vrijdag avond een serie van een klein uurtje en dat was het. Ja op zijn telefoon op Snapchat met meisjes. Maar voor de rest slaapt hij veel als hij niets hoeft of vind het gezellig met mij te gaan lunchen of met vrienden een terasje te pakken. Of buiten beetje chillen al ben ik daar geen voorstander van hier in de buurt brengt dat vaak weer overlast en ellende.
Mijn 15 jarige gamet eigenlijk ook nooit meer. In de avond kijkt hij een filmpje, maar overdag doet hij idd liever iets zoals even erop uitgaan met vrienden of met ons. Hij wil vandaag naar de ikea, want hij is zijn kamer aan het veranderen. Slaapt ook nog wel eens lekker in de middag. Goed voor ze nu ze zo hard groeien, zal hij wel nodig hebben.
Ik zag toevallig een aanplak biljet bij AH net. 5,25 voor 13-14 jarig. Mijn dochter vraagt voor oppassn 7,50 per uur. Zou voor in de tuin ook 7,50 a 10 euro aanhouden.
Hoeft niet hoor! Toevallig de dingen die ik noemde wel. Maar met zen 2en valt dat ook nog te overzien. Maar ze vind een dagje naar een grote speeltuin ook leuk bijvoorbeeld of een picknick mand inpakken en een stuk gaan fietsen en ergens picknicken.