Hulpmiddeltjes?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lucia, 26 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jill

    Jill Lid

    5 apr 2006
    25
    0
    0
    Doktersassistente
    Maastricht
    Ik zit in mijn eerste ronde. Ik gebruik foliumzuur en ik draag een maansteen. Wat is eigenlijk de werking van die tarwekiemolie capsules?

    Ik hoor het graag van jullie.

    Groetjes, Jill
     
  2. cindypascal

    cindypascal Actief lid

    26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    omdat wij al 4 maanden bezig waren zei de huisarts tegen mij dat ik eens een kussentje onder mijn achterwerk moest leggen tijdens of vlak na het klussen, ik lachen, hij zei dat je bekken dan kantelen en dat het zaad dan meer kans heeft om bij het eitje te komen.
    ik weet niet of het daarmee te maken heeft gehad maar toen ik dat deed was ik vrijwel meteen in verwachting.
    het is dan geen pilletje of zo maar het kan toch nooit kwaad om het te proberen... toch...

    gr. cindy
     
  3. IkenKleine

    IkenKleine Bekend lid

    23 mrt 2006
    975
    0
    16
    ja klopt dat staat ook in veel informatie over zwanger worden (boeken, internet). Lekker zacht en baadt het niet, schaadt het niet.
    Schijnen ook verschillende standjes goed/slecht te zijn, zodat het zaad al dan niet diep in je vagina komt en zo dus alweer een stukje minder hoeven te zwemmen. Zijn toch kleine rakkers, dus als we ze ergens mee kunnen helpen ;)
     
  4. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Ik heb zelfs gehoord dat sommige vrouwen na het klussen op hun handen gaan staan. Handje stand zeg maar.

    Van dat kussentje wist ik al. Je voelt het verschil wel goed, trouwens

    Gr Amira
     
  5. IkenKleine

    IkenKleine Bekend lid

    23 mrt 2006
    975
    0
    16
    ohja dat heb ik idd ook wel eens gehoord ja op je handen staan... hahaha zie het al voor me. Al die dames samen met het zwaard op de kop tegen de muur :-D
     
  6. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    ik neem ook de tarwekiemoliecapsules,alleen vergeet ik ze vaak in te nemen grrr.Moet er nog aan wennen denk ik.
     
  7. Jill

    Jill Lid

    5 apr 2006
    25
    0
    0
    Doktersassistente
    Maastricht
    Ik zit in mijn eerste ronde. Ik gebruik foliumzuur en ik draag een maansteen. Wat is eigenlijk de werking van die tarwekiemolie capsules?

    Ik hoor het graag van jullie.

    Groetjes, Jill
     
  8. cindypascal

    cindypascal Actief lid

    26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    omdat wij al 4 maanden bezig waren zei de huisarts tegen mij dat ik eens een kussentje onder mijn achterwerk moest leggen tijdens of vlak na het klussen, ik lachen, hij zei dat je bekken dan kantelen en dat het zaad dan meer kans heeft om bij het eitje te komen.
    ik weet niet of het daarmee te maken heeft gehad maar toen ik dat deed was ik vrijwel meteen in verwachting.
    het is dan geen pilletje of zo maar het kan toch nooit kwaad om het te proberen... toch...

    gr. cindy
     
  9. IkenKleine

    IkenKleine Bekend lid

    23 mrt 2006
    975
    0
    16
    ja klopt dat staat ook in veel informatie over zwanger worden (boeken, internet). Lekker zacht en baadt het niet, schaadt het niet.
    Schijnen ook verschillende standjes goed/slecht te zijn, zodat het zaad al dan niet diep in je vagina komt en zo dus alweer een stukje minder hoeven te zwemmen. Zijn toch kleine rakkers, dus als we ze ergens mee kunnen helpen ;)
     
  10. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Ik heb zelfs gehoord dat sommige vrouwen na het klussen op hun handen gaan staan. Handje stand zeg maar.

    Van dat kussentje wist ik al. Je voelt het verschil wel goed, trouwens

    Gr Amira
     
  11. IkenKleine

    IkenKleine Bekend lid

    23 mrt 2006
    975
    0
    16
    ohja dat heb ik idd ook wel eens gehoord ja op je handen staan... hahaha zie het al voor me. Al die dames samen met het zwaard op de kop tegen de muur :-D
     
  12. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Nu zie ik het ook voor me hahaha ;)
     
  13. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Lekker romantisch; meteen dat nest uit en op je handen gaan staan hihiih ga maar vast slapen hoor schat, moet ff alles laten zakken hihihi
     
  14. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    nou ik doe dat wel hoor iedere keer, ja...dat kussentje dan he!! hihihi. heeft nog niet geholpen maar wie weet helpt het deze ronde!!
     
  15. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hahhaha probeer dan toch maar eens de handstand.. ;)
     
  16. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    :) , mijn man lacht me nu al uit met me kussentje!!!
     
  17. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    :)
     
  18. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    En hoe lang moet je dan zo blijven liggen?? :)
    Wel raar hoor, dat dat zo'n groot verschil zou maken...

    Marian
     
  19. Suusje76

    Suusje76 Bekend lid

    8 apr 2006
    723
    0
    0
    Zo heb ik ook ergens gelezen dat het helpt als eerst je partner klaar komt en daarna jij. Dat "zuigt" het zaad naar binnen toe, doordat je spieren samentrekken. En als je partner dan na het klaarkomen niet meteen terug trekt en nog even blijft liggen kan ook helpen..... ;)

    Groetjes Suusje
     
  20. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Ja dat je partner eerst komt en dan jij heb ik ook gehoord.

    Ach baat het niet dan schaad het niet
     

Deel Deze Pagina