Goedemiddag dames, Aangezien ik met alleen mannen op de werkvloer sta ga ik gezellig jullie mening/advies vragen haha. Momenteel heb ik geblondeerd haar, met lichte plukken nog eens ertussen. Ik irriteer me zo rot aan de uitgroei (zelf ben ik donkerblond/lichtbruin) dat ik ervoor heb gekozen dit weekend naar de kapper te gaan. Ben een beetje op het internet gaan speuren en wil ze graag deze kleur, zie foto. Denk dat het me wel staat aangezien ik erg licht ben en hele lichte (bijna onzichtbare) sproetjes heb maar wel blauwgroene ogen. Hebben jullie ervaring met het nemen van een andere haarkleur na blondering? Ik vermoed echt dat er kleurverschillen gaan ontstaan door de plukken. Of adviseren jullie een andere kleur? Alvast bedankt Groetjes
Ik had het m'n kapster gevraagd, en zij geeft heel makkelijk aan dat het realiseerbaar is. Toch lijkt t me zo gek Dankjewel! Hoop dat t zo mooi wordt als op de foto haha
Hele mooie kleur! Ik ben van blond naar chocoladebruin gegaan en heb geen kleurverschil gekregen. Had dit wel verwacht omdat mijn haar aan de bovenkant bruin was en aan de onderkant blond. De kleur is ook nog niet terug gelopen terwijl ik nu al zo'n 2 maanden weer als brunette door het leven ga.
Ik ging van lichtblond naar bruin, eerste keer liep de kleur snel terug en veel verschillende plukken dus toen opnieuw en een tint donkerder, toen bleef het vrij donker. Een lichte uitgroei in donker haar is veel lelijker (had ik toen ook) dus denk er goed over na Ik heb t namelijk weer laten ontkleuren maar nu is t helemaal een apart kapsel
Prachtige kleur! Ik ga dit weekend ook naar de kapper Dank voor de inspiratie. Bij de kapper kunnen ze er meestal wel iets moois van maken. Ik sta ook altijd versteld hoe ze dat doen.