Soms heb ik van die onrustige nachten. Ben nu 27weken. Dan droom ik dingen uit het verleden, niet goed in slaap komen van alles wakkr worden 1000x plassen beetje ongesteldheids gevoel. En dan word ik wakker in de ochtend lijkt het net of me buik een groeispeurt heeft gemaakt. Herkennen jullie dit? Of beeld ik het in hahahaha
Poeh, alsof ik mijn zwangerschaps ervaring aan het lezen ben. Ben nu bijna 35weken en wordt niet minder helaas. Mijn buik is in de ochtend ook giga omdat ik harde buik krijg als ik nodig moet plassen.
Herkenbaar hoor. Dromen, onrustig, slecht in slaap kunnen komen... heel irritant en vermoeiend soms...
Hmm misschien maar hoeft niet, ik had voordeel dat als ik moest werken dat ik na 2 dagen zo moe was dat ik me nachten wel weer goed doorsliep. Het is nu sinds verlof dat ik weer slechter slaap.. komt denk door de lichamelijke ongemakken maar voornamelijk ook omdat je je sneller druk maakt, spanning etc.. dat verwerk je dan weer snachts. Veel afleiding zoeken en accepteren dat het zo is.
Je komt snel in cirkel als je thuis bent en weinig kan doen... mensen zijn zo gehecht aan hun structuur.. Misschien kan je wat structuur inplannen zonder jezelf te overbelasten maar beetje regelmaat te houden