Mijn verstandkies komt eruit wat doet dat pijnnnnnnnnnnnnnn ik kan wel huilen van de pijn het is zo erg ben naar de apotheek gegaan heb gevraagd wat ze daar speciaal voor hadden. Heb dus paracetamol en soort druppeltjes (voor kleine baby's die net hun tanden doorkrijgen) mee gekregen maar het helpt me voor geen moer ! Wat is dat toch een verschrikkelijke pijn zeg.
misschien helpt een bijtring? Ik kan me niet herinneren dat het hier zo'n pijn heeft gedaan. Beetje vervelend maar geen paracetamolletje waard eigenlijk. Lijkt me wel vervelend als dat niet eens helpt.
Ik heb gehoord dat het steeds in kleine beetjes komt. de helft is al boven water te zien toen deed het ook wel pijn maar zoals jij al zei niet echt een paracetamolletje waard maar, dit doet echt verschrikkelijk pijn.
ik heb ze ook eindelijk door en gebruikte van daan zijn druppels dat verkoelt het tandvlees hier deed het goed zijn werk
weet je wat nou het ergste is aan die krengen? Ze zijn volkomen nutteloos en moeten er vaak nog uit ook.
@ daphne ik hoop dat ze er bij mij niet it moeten. ik durf niet eens naar de tandarts te gaan om te vragen hoe of wat.
nou ik vond het verwijderen van mijn verstandskiezen echt meevallen, helemaal geen last van gehad eigenlijk, je krijgt wel flink wat pijnstillers mee (heb ik wel gebruikt hoor), maar ik keek er zoo tegenop, en was dus niet nodig. Pas als het gaan ontsteken, dan is het vreselijk als ze eruit moeten. Dus hier zijn ze preventief verwijderd, en wel door kaakchirurg ivm de manier waarop ze in mijn kaak zaten. Ik raakte van de zenuwen echt aan de schijterij de eerste keer, de tweede keer dat ik terug moest vond ik het niet meer eng.
als ik al er aan denk raak ik aan de schijterij hihihihi Maar volgens mij is het erger om met zo een hevige pijn rond te lopen. Dan 1 dag pijn hebben en van af zijn
Weet iemand mischien hoeveel dagen de pijn aanhoudt? En hoe weet je zonder naar de ta te gaan of je er wel plek voor hebt of niet?
Nou meiden gelukkiggggggggg is het ietsje pietsje minder. Maar ben er toch heel blij mee dat het ietsjeee minder is. Ik hoop dat het snel overgaat.
aaii wat een )&)&@$%%$$# pijn he ! mijn tandarst heeft in het verleden mijn 4 kiezen getrokken zodat mijn verstandkiezen mooi konden groeien, omdat ze mooi recht stonden! Nou hij mocht ze er van mij ook uit trekken.. Succes meid ik leef met je mee!
OH ja ik had het ook een aantal jaren terug, ik had ook koorts en mega veel pijn. Kon ook mijn kaak niet goed openkrijgen, sterkte meid.
hashaha ja ik heb er geen last van gehad maar ik had al me verstand kiezen al op jongere leeftijd dus heb de weinig van gevoelt in ieder geval sterkte ermee
Ik heb ze niet, nou ja, ergens onder het tandvlees ofzo. Bij moeten ze er dus uit waarschijnlijk, maar dan moet ik eerst een foto maken bij de tandarst om te kijken óf ze er wel zitten en hóe. Dat wilde hij bij de vorige controle al doen, maar toen zat ik vlak voor m'n bruiloft en zag hij er daarom toch maar van af. Maar ja, binnenkort moet ik dus wel weer een keer erheen. En ik ben er echt schijtensbenauwd voor. Ze gooien me maar mooi onder narcose als ze eruit moeten, maar dat zal wel niet mogen. Anyway, hopelijk zang het snel af verder. Succes.
Naar zeg, dat je zoveel last hebt... Bij mij zijn ze er alle vier uitgehaald. Eentje omdat er een onststeking onder zat, manman, wat deed dat pijn! Die ontsteking dan hè, dat eruithalen voel je niks van, de boel wordt helemaal verdoofd. Dat gevoel toen die verdoving begon te werken... Aaaaahhh, wat was dat fijn! Maar goed, ik hoop dat je wat hebt aan de tips hier, succes meid!