Hallo dames, Ik zit inmiddels al bijna 2 weken in isolatie vanwege corona, dus ik heb eindelijk eens tijd gemaakt om de vakantie boeken etc te maken van de afgelopen jaren. Ik heb ze gemaakt bij Albelli. Die hebben nu een actie met 20% korting, maar ik zit inmiddels op 7 boeken, dus ik was benieuwd of er in de loop van het nieuwe jaar nog een betere actie te verwachten is. Ik bestel voor het eerst bij ze, bedrijf waar ik ze voorheen bestelde, bestaat niet meer. Alvast bedankt.
Ik zou wachten op de actie alle extra pagina’s gratis. Die is over het algemeen voordeliger. Of als je van hetzelfde boek meer afdrukken wilt dan op de 1+1. Geen idee wanneer ze komen alleen. Misschien weet iemand anders dat.
Dank je wel, dat klinkt idd als een betere actie. Ik ben echt totaal niet thuis in welke acties zij allemaal voeren. Maar dit klinkt wel als de moeite om op te wachten.
Ergens midden/eind januari heeft albelli altijd de actie dat je alle extra pagina's gratis krijgt Alleen de glans en platliggend moet je dan wel extra betalen. Maar dat scheelt soms al zo veel!