wat kosten grotere kids eigenlijk???

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door joseetje26, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo dames,

in het baby topic word regelmatig een topic geplaatst met de vraag wat een baby je maandelijks kost.... allemaal natuurlijk interessant... maar een baby kost niet per definitie veel.... maar jullie kids daarentegen... zijn al wat ouder, drager grotere duurdere kleding ( ik neem aan dat je niet zoals nu voor 9,- een heel setje hebt bij de zeeman en dat willen ze misschien ook niet aan?

en josefien eet nu op wat wij vroeger aan kliekjes weggooiden ( ik kookte altijd teveel)

dus ik ben zo vreselijk benieuwd.... wat kosten jullie kinderen nou per maand en aan wat voor uitgaven moet je dan zoals denken? dat zijn natuurlijk geen luiers... etc... meer geen kinderopvang etc...

wat zijn jullie kwijt aan boodschappen etc...

gr Jose

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi.

Ja een kind kost geld maar moet zeggen het valt me mee.

1. 10 euro zak geld per maand. Kleed geld nog niet vind hem daar nog te jong voor.

2. Drie keer per jaar nieuwe schoenen. Ivb voetballen opschool zijn ze snel stuk. Maar koop toch zeker geen duren schoenen ben me gek;).

3. Merk kleding doe ik niet aan. Wel periodes gehad dat ik mee ging in de tekenfilm spullen enz. Bv cars. Pokymon of wat dan ook.

4. Tot vorig jaar overblijf geld zeker 105 per half jaar.:(

5. Zwemles dat heeft me ook aardig wat gekost. Maar dat was het me wel waard hij kan nu zwemmen. Heeft zijn A en B.:p

6. Hij moet verplicht mee op kamp van school was 100 euro. En dat dan elk jaar.

Maar heb nu een baby en die kost op moment meer hihi. Luiers voeding en straks potjes en wat dan ook wat er nog bij komt.

Met oudere kinderen vind ik ze eten met de pot mee. Ja je houd wel rekening met de boodschappen maar die moet je toch halen.;)

En ga echt niet mee in de gekte. Bv nu met het wk ga toch echt niet speciaal in een winkel mijn boodschappen doen omdat hij zo graag voedbal spulletjes wil hebben. Tuurlijk neem ik ze wel mee als ik me boodschappen doet maar wel de winkel waar ik altijd me boodschappen doet. ;)

Succes er verder mee;)

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Een baby kost in het begin veel, aanschaf kamertje enzo maar daarna valt het reuze mee. Hier gaan ze 2 keer in de week naar de overblijf. De oudste zit op voetbal, contributie, kleding voetbalschoenen 2x in het jaar. De middelste op zwemles 2x in de week. Schoolgeld, kleding en ja...een baby groeit eruit maar dat redden ze hier niet hoor......het gaat gewoon stuk en dan heb ik niet eens kindjes die in bomen klimmen oid. De aanschaf van kleding is ook een stuk duurder en vanaf maar 134 meteen weer een eind omhoog. Het eten...ja met 3 kleintjes hebben we 2 stukken vlees extra. Schoolreisjes, feestjes waar z evoro uitgenodigd worden niet te vergeten. Traktaties en een feetsje als ze zelf jarig zijn. Het koste een boel en ik zal vast nog de heft vergeten zijn. Het wordt alleen maar duurder hoe ouder ze worden maar.....je hebt er ook een hoop plezier van, het is me het meer dan waard!

Deel Deze Pagina