.... erg eigenlijk op zo'n dag als vandaag, maar ik verveel me.... vriendlief is met vrienden de kroeg in.... ik ben moe en lusteloos vanwege al het slaapgebrek de afgelopen dagen.... het waait te hard om lekker in de tuin te gaan zitten.... ik heb de boodschappen al binnen..... zoontje zit tv te kijken en speelt met z'n "nieuwe" speelgoed (van de vrijmarkt)..... ik heb de vloer al gedweild en de wc al gepoetst..... al mijn vrienden en familie zijn niet thuis vandaag (logisch).... ..... en nu weet ik niet wat ik verder nog doen kan!!! heb genoeg van dat zwanger zijn! Heb zin om ook weer lekker de kroeg in te gaan!!
hier nog zo 1 die thuis is. zoontje ligt in de box te spelen. vriend is de kroeg in. met mij gaat het nog steeds niet helemaal lekker dus ik zit ook thuis, ben erg moe en verveel me idd ook. meer als anders omdat ik het gevoel heb dat je vandaag echt iets moet ofzo.
Ik herken je verhaal. (Ben alleen niet zwanger) Iedereen ging wat leuks doen vandaag. Mijn vriend is vanaf vanochtend vroeg al bij zijn ouders, ging klootschieten met z'n vader en daarna gaat ie ook naar de tent die daar in het dorp staat. Voor kinderen is daar niet veel te doen, dus het heeft voor mij ook geen zin om daar met m'n zoontje heen te gaan. Nu blijft ie daar ook slapen, omdat ik hem niet op kan halen ivm zoonlief. Allemaal prima opzich, maar.... Iedereen om me heen ging (zonder kinderen) of naar andere grote steden verder weg, wat dus niet veel zin heeft met een kind en nog een paar gingen een weekend weg. Dus ik zit vandaag en vanavond ook 'alleen'. Ik wist niet dat je je soms zo alleen kan voelen. Kan me voorstellen dat als je hoogzwanger bent dat dat gevoel nog sterke is, omdat je ook niet zo fit bent als normaal, om van alles te ondernemen. Maar je bent dus niet de enige....
Goh, ik had maar zo het zelfde kunnen schrijven! Al zit NooNooman lekker bij me thuis, maar die vermaakt zich hier wel met allerlei schilderwerk wat nog gedaan moet worden. Ik wil ook iets leuks doen, lekker een braderie over slenteren of gewoon leuk naar een stad waar kermis is, de winkels open zijn... Maar nee hoor, ik trek het gewoon niet. Laatste dagen weer veel last van m'n bekken. Ik wilde net eeeeeventjes naar het tuincentrum, toch nog heel even er uit. We zaten in de auto en op een gegeven moment heb ik gezegd dat we maar beter weer om konden draaien. Ik heb al sinds vanmorgen buikpijn onder in m'n buik en helaas is na een nacht rust m'n rug ook niet beter gaan voelen en dan weet ik gewoon dat ik niet lekker loop daar. Laat maar zitten dan hoor Dus maar weer naar huis gegaan, mezelf getroost met een Magnum en nu zit ik ook een beetje te zitten... Sterkte in de strijd... nog een paar weken!
ben dus niet de enige!! Ben net maar even een rondje door de buurt wezen lopen met mijn zoontje. Hij heeft op de kindervrijmarkt een loopfiets gekregen en daar is hij apetrots op. Ding ziet er werkelijk niet uit: kapotte achterband, schroeven los, en valt van ellende bijna uit elkaar, maar vriendlief weet zeker dat hij het wel even op zal knappen. Jammer dat er zoveel wind is. Ik durf de parasol niet eens uit te klappen (zo'n zweefmodel) omdat ik bang ben dat alles de lucht in gaat. Zucht..... bijna 5 uur.... ga zo maar eten koken..... wat zou ik blij zijn als deze dag voorbij was!
Ik verveel me ook, haha.. Ik had echt geen zin in die drukte van de vrijmarkt met me giga buik. Dus heb ook maar me huis geboent, nou alles is opgepoetst en ruikt fris. En dan ga je internetten en dat blijkt dan ook vies tegen te vallen. Het liefst was ik naar mijn favoriete wandel bos gegaan maar dat is een 90minuten rijden, dat durft vriendlief niet aan. Die denkt dat ik dan in het bos ga bevallen ofzo... Gelukkig straks aan de BBQ en vanacht nog even ijsje pakken bij de mac.. hahaha.. Ik zal ook echt blijzijn als de dag voorbij is, heb het gevoel dat ik van alles mis.
Hahaha wat herkenbaar! Mijn man is op stap met vrienden en normaal gesproken ga ik elk jaar mee. Maar nu trek ik het echt niet om in druk Amsterdam de hele middag en avond te lopen. Ik mag geen wijntje drinken en na een uur lopen ben ik kapot. Ik mis het wel! Ik ben net met m'n dochter naar het dorp geweest om er toch even uit te zijn. We hebben de vrijmarkt afgelopen en daarna even op het terras gezeten. En nu zijn we thuis... tja... saai...
Ik was al bang dat ik de enige was Ik heb eigenlijk vooral geen zin om thuis te zitten maar vriendlief is aan het klussen in huis en heeft geen zin in die koninginnen-bombarie . Ik heb heel de dag in mijn achterhoofd gehad "Dadelijk de voortuin fatsoeneren" maar dat gaat er vast niet meer van komen Heb net wel heel creatief een mini-flacon zwitsal shampoo overgegoten in een grote fles en die mini flacon helemaal betekend en beplakt en er nu een reis-editie zonnemelk van gemaakt voor in de luiertas. Een mens gaat rare dingen doen uit verveling en in volle verwachting van de baby
@ Chai: ooooooo een ijsje van de Mac!!!!! Ik zou nu echt spontaan in de auto springen!!! Ik heb eergisteren nog een MacFlurry Stroopwafel gehad. Njammmmie!!! Dat is echt zwangere-vrouwen-voer!! @ Loki: Whoehahaha! Geweldig die creatieve uitspatting!!! Als ik me nu tijdens mijn verlof nog echt een keer flink verveel, dan zet ik deze tip op mijn lijstje!
Mijn vriend is werken Anders waren we zeker ff de kroeg ingedoken hoor! zwanger of niet zwanger Wel met mn moeder en zusje naar de braderie geweest, dat was nog wel gezellig.
ik ben ook alleen met de kleine, maar ik verveel me niet. ik kan mezelf goed bezighouden.mijn vriend werkt ...weer eens.
Dat zeg je leuk en het is ook echt zwangere-vrouwen-voer.. lolZ Hier word het een Sunday aardbei, heb ze nog nooit zo lekker gevonden als nu.. hahaha.
Pff, ik verveelde me vandaag omdat mijn man ziek was en ik zelf ook niet 100% ben. We zouden eerst naar vrienden gaan maar dat ging nu dus niet. Dus ik baalde dat ik door medicatie geen auto meer mag rijden want anders was ik wel geweest (ik had geen zin om zo´n 12 km heen en 12 terug te fietsen als ik al kwakkel). Hopelijk voelen we ons morgen beter
Hier vandaag de tassen helemaal klaar gemaakt, ziekenhuis geweest aan de CTG voor controle en wat meer kraamverband ingeslagen en nu verveel ik me ook de pleuris. De stad in lijkt mij ook niet zo'n goed idee naar 1 uur wil ik alweer naar huis want AU! En moe,, pfff word het nu wel een beetje zat hoor...