Naderende eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by MissMommyToBe30, Apr 20, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissMommyToBe30

MissMommyToBe30 Actief lid

Dec 30, 2019
    189
    83
    28
    Female
    #1 MissMommyToBe30, Apr 20, 2020
    Last edited: Apr 20, 2020
    Hoi dames.. ik ben op zoek naar lotgenoten/ervaringen... heb een aantal vragen:
    - mijn ei nadert bijna, ik voel me heel suf ondanks dat ik ook supplementen neem, tips hiervoor?
    - na het vrijen blijf ik altijd goed liggen (denkend aan 1-2 uur), moet even bijkomen, maar ondanks dat als ik ga douchen druppelt er sperma uit.. is dit heel erg?? Voel me dan nutteloos alsof er niks in blijft.. Maar erna ook vaak plassen, waardoor ik me nog rotter voel...
    - wat raden jullie aan qua seks rond de eisprong? Mijn man had geloof ik een VCM van 50, ik heb het gevoel dat wanneer je elke dag geen gemeenschap heb een gemiste kans is, dus we doen het nu om de dag (lees ik overal ivm kwaliteit zaadcel).. maar voelt niet goed, met vcm 50, kan dat dan ook elke dag of niet?
    - rond mijn eisprong heb ik onwijs last van mn liezen, ik voel letterlijk de groei van mn follikel... iets te doen hiervoor?

bedankt alvast voor jullie reacties.

2. Dubbelfris

Dubbelfris Actief lid

Apr 19, 2020
    318
    282
    63
    Female
    Oh meis dat zaad vind echt ook zn weg wel als je niet zo lang blijft liggen! Die zijn zo snel, en de sterkste zijn dan al een heel eind! Om de dag seks is prima. Sperma kan circa 5 dagen overleven dus maak je er maar echt niet te druk om. Seks moet ook geen dwangmatig iets zijn maar leuk en fijn blijven....

Tips voor de ovulatie pijntjes heb ik niet.. wellicht gewoon paracetamol bij hevige pijn.. dat kan nooit kwaad.

3. MissMommyToBe30

MissMommyToBe30 Actief lid

Dec 30, 2019
    189
    83
    28
    Female
    Haha, stelt me wel gerust! Ik blijf niet liggen om de sperma cellen binnen te houden, ik ben zo moe haha, dat ik even een dutje moet doen :roflmao: tijdens mn eisprong periode is mn libido zo hoog, dat ik vaak zin heb, maar ivm de kwaliteit om probeer ik
    me in te houden (sorry for to much info haha)

Share This Page