Ik dacht eergisteren...laat ik me nog eens extra goed ontharen, zodat alles er straks een beetje toonbaar (en netjes) uitziet van onderen... Poeh hee, je moet eens weten hoeveel moeite me dat gekost heeft! Ik kan niets meer zien door die buik, dus met spiegel en al aan de slag geweest. Maar ik was blij dat het gelukt was! En nu.... wat ziet mijn oog : Heb ik verdorie een ingegroeide haar! Echt een enorme rode pijnlijke bobbel in mijn lies!! Ik schaam me dood. Ik kan elk moment bevallen! Ik weet niet wat ik ermee moet! Heeft er iemand tips? Tegen de pijn? Tegen wat dan ook??!! HELP ME!!!!
hahaha sorry moet er een beetj eom lachen (hoe je het schrijft) misschien kun je met een pincet of een splintertang het haartje loswrikken en er dan uittrekken. dan geneest het wondje wat sneller. of misschien eerst in bad zodat het wat losser weekt ofzo. ik kan je verder ook niet helpen meis want ik trek het er altijd gewoon met een pincet uit.
sorry tegen de pijn heb ik geen tips. snap dat je er van baalt dat dat ding er zit als je moet bevallen. maar zal de arts dat nou echt zien? sommige scheren zich niet dus die arts heeft heus wel iets ergers gezien. mijn zwangere vriendinnen laten zich scheren door hun vriend... makkelijker dan met spiegel haha. xxx
Eeehhm, je mannetje er even naar laten kijken? En er anders niet aankomen, anders krab je het alleen maar open. En verder...de VK zal vast wel erger gezien hebben, maar je niet druk
In soda gaan zitten (zal er heel leuk uitzien) en daarna met een pincet eruit prberen te trekken. Heel veel sterkte
Het zit nog echt ONDER mijn huid. Ik kan er met een pincet dus (nog) niet bij. OOOOO, ik baal er zo verschrikkelijk van! Ik moest wel even hardop lachen om jullie tips, hoor! Ik zag mezelf ook al zitten in een teiltje met soda.... En dat ze het niet zullen zien, betwijfel ik sterk, hoor. Het is echt een grote rode bobbel! Heel erg lelijk!
ik denk dat op het moment dat je moet bevallen je je echt geen zorgen meer maakt om die haar hoor.. en anders waarschuw je de vk toch van te voren
misschien trekzalf erop smeren?? ( ja, weet dat het een rare naam is ) Je weet wel dat zwarte zalf. Ziet er smerig uit en ruikt smerig. Maar werkt ook bij splinters die er diep inzitten. Dus mischien ook bij een haar??
Even voor je gegoogled, kijk maar even op deze website, daar heeft diegene volgens mij hetzelfde probleem, misschien staan er bruikbare tips voor je: http://www.medischforum.nl/onderwerp/1026
heej ranate, Ik heb het sinds ik gestopt ben met de pil, vanwege hormonen Dat doet bij mij altijd heel erg veel pijn Maar heb ze gelukkig nog nooit open hoeven laten snijden, en dat je zegt is onderhuids dan is hij nog niet rijp om open te klappen of open te laten snijden Maar als ie nog open klapt geef je 1 tip: Goed uitknijpen, zodat al het vuile eruit kan lopen. Ik mag er nooit aan komen van de HA, maar idd trekzalf smeren maar daar raak ik beetje immum voor. Ik heb ook die witte zalf in een grijs potje wat je op de billen smeert van een baby, dat helpt bij mij ook goed En ik doe nu op advies van de HA iedere keer als ik ga douchen mijn liezen en vagina insmeren met Betadine scrup En idd moet zeggen heb er nu 3 gehad en nu al 3 maanden geen meer Succes meid Veel liefs winnie
Jeetje zorra, ik ben net even naar je link geweest. Gatverdamme, ik werd daar niet vrolijker van, hoor! Ze hebben het daar over de meest enge en ranzige dingen, pus, etter, cystes, absessen....zo groot als eieren en tennisballen hahaha, Yugh, ik ril ervan. .... Volgens mij is het bij mij gewoon een ingegroeide haar... Ik heb dat al eens eerder gehad, vandaar dat ik het herken. Toen is het vanzelf goedgekomen na een paar weekjes. Maar ja, daar wil ik nu natuurlijk niet op wachten. Ik wil er gewoon 'toonbaar' uitzien straks.
maar het ging toch om ontstoken haarfollikels? Dat er nou weer een aantal tussendoor kwamen met hun heerlijke verhalen over pus en etter en noem maar op Maar het is wel belangrijk (wat ik daar lees) of je echt een ingegroeide haar hebt of dat het een abces is (ivm behandeling) Als jij er zeker van bent dat het een ingegroeide haar is dan is trekzalf denk ik de beste oplossing, dat lost de ontsteking op en de haar komt dan weer naar buiten. Sorry als die site je misselijk hebt gemaakt Ik hoop dat het snel over is en anders toch even langs de HA.
Hahaha, nee hoor, dat geeft niet. Het was evengoed interressant. Maar als er nog meer mensen zijn met tips...GRAAG! En misschien dat ik anders morgen toch maar even naar de HA ga...
een ding wat je niet moet doen is erin knijpen en zeker niet als hij nog diep zit. dat heb ik 3 maanden geleden gedaan, die bobbel was binnen 3 dagen zo groot als een ei. En dat zal je gyn wel zien Dus niet aanzitten wat je wel kunt doen, is een trekpleister erop en een nacht laten zitten, dan wordt de huid zacht en kun je hem misschien met een speld of pincet eruit (laten) halen. mijn zwager deed het altijd bij mijn zus toen ze zwanger was.
Ik heb dus nu ook een bult in mijn linkerlies, had vandaag een gevoel van dat me ondergoed te strak zat, zit ik op de wc, voel ik een knoeperd van een bobbel en keihard en pijnlijk.. nu losser ondergoed aangedaan en een trainingsbroek, maar kan me benen niet bij elkaar houden, zo veel pijn doet het... Mijn vriend denkt dat het een puist is, maar er zit geen wit kopje op zoals normaal bij puisten... wat nu?
Dit is het! Dit zou ik zo geschreven kunnen hebben! Ik ga vandaag even naar de huisarts, want het is echt pijnlijk. Weet nu ook niet meer zo zeker of het wel een haartje is.... Wat zijn er trouwens veel die dit herkennen, gelukkig!
is het geen steenpuist? die springt volgens mij vanzelf een keer open Sorry voor de praat zo vroeg xxx
Aller eerst wil ikje een hart onder de riem steken: het maakt ze echt niks uit. Ze zullen zich echt niet vergissen: ik zie het hoofdje al! En ten tweede kan het nog ruim 3 wkn duren. De zus van mn buuv was gisteren nog niet bevallen en gisteren was ze psies 21 dgn overtijd. En vervolgens kan ik je wel helpen voor de volgende keer. Koop een goedkoop mesje met maar 1 mesblad (bijv van de AH), het liefst ook niet helemaal scherp meer. Scheer met de haartjes mee, niet tegen de haren in. En smeer de kale bende vervolgens in met sudocreme. Dat laatste kan je nu ook doen trouwens. Misschien helpt t wat. Ik heb trouwens de laatste weken mn doos gekortwiekt. Ik hield de boel kort,maar expres niet helemaal kaal ivm snijongelukjes (had van een hele nare gelezen op een ander forum: auw) en pukkels/ontstekingen. Toen ik ging bevallen, had ik een ongekeerde hanekam. Door verkeerd scheren had ik (zeg maar) de binnenkant helemaal kort en de bikinilijn veel langer, hihi. Het valt ook echt niet meer mee met zo'n belly.