Hum...ingegroeide haar....

Discussie in 'De lounge' gestart door Renate28, 23 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ehm... watte eigenlijk? :oops:

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zit dit laatste stukje te lezen terwijl ik zit te ontbijten :( dus ben halverwege maar gestopt hahah.

xxx

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland

denkt dat ze scheren bedoeld

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Nou dames, ik ben net even bij de HA geweest en het is een ontstoken haarzakje.
    Een aantal van jullie hebben een prijs gewonnen, want de HA adviseerde inderdaad om er trekzalf op te smeren en dan zou het met een weekje minder of over moeten zijn.
    Bedankt voor jullie reacties!

5. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik heb dat ook gehad en mijn moeder adviseerde toen ook trekzalf. Duurde alleen wel heel lang voordat het helemaal weg was... heeft zeker wel een half jaar geduurd. Maar de pijn trek wel heel snel weg en dat is al een hele opluchting :D:D

Succes Renate!

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    nou ik kijk t vandaag nog even aan, moet ook al met de hond naar de dierenarts lopen en auw dat lopen doet zeer!!

7. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Bij mij zat er trouwens ook nog een haar van een meter onder ;) hihi

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
  9. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    hahaha, moest er even smakelijk :rolleyes: omlachen!! (niet uitlachen hoor!)
    Ik heb ALTIJD abcessen en ontstekingen in mijn liezen (prettig familie kwaaltje) en er is 1 ding dat echt helpt, maar t is wel vreemd..

Verse boerenkool koken, af laten koelen op je abces doen en dan met folie afdichten en laten zweten..en ja echt dan gaat t open en ben je van de ellende af.. (mijn Opa is net de mannelijke versie van Klazien uut Zalk hihi en daar weet ik t van)

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik had het een tijd geleden ook en het deed zo'n pijn dat ik naar de HA ben gegaan, die heeft hem bevroren en opengesneden, dat lucht op! Dus ik zou gewoon even naar je ha gaan!

Marian

11. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Hoi,

eerder deze week heb ik hier geschreven over die ingegroeide haar, wat na een bezoek aan de HA een ontstoken haarzakje bleek te zijn. Keurig het advies opgevolgd. Pleistertje met trekzalf, warme douchestraal erop, etc.

Nu is het zo dat deze plek sinds gisteren zoooooo ondraaglijk pijn is gaan doen! Hij zit in mijn lies, dus als ik ga zitten, rust mijn mega-pens erop. Dat doet zeeeeeer!!!! Ga ik staan, dan kan ik amper een stap zetten totdat ik een beetje 'warmgedraaid' ben, zeg maar.
    Wat ik ook doe, welke houding ik ook aanneem, het doet echt zo'n pijn! IK KAN NIETS!!!

Daarnaast kreeg ik halverwege de dag ook felle, vlammende steken in mijn onderbuik als de kleine zijn hoofdje beweegt. En dan ook nog eens krampen in mijn rug.

Al die pijnen wisselen zich af. Nu wordt ik vanmorgen wakker en het is niet beter of anders geworden. Ik zie nu al op tegen vandaag. Dat hou ik niet nog zo'n dag vol!

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Vervelend voor je.
    Bel de huisartsenpost dan eventjes..je gaat toch niet de hele dag pijnlijden hoop ik :(
    Moet je horen wie het zegt :oops: zelf heb ik een tijd last van een ontsteking in m'n bil :( ..., maar gelukkig voel ik er nu weinig van.

Sterkte vandaag!

Mirre

13. linda83

linda83 Actief lid

Ik heb dit zelf ook twee keer gehad en het doet inderdaad erg veel pijn.
    Vooral als je van houding moet veranderen.
    Als het goed is is het dus een bult(je), als hij hard is is ie nog niet rijp en zul je nog moeten wachten.
    Anders zal ie waarschijnlijk vrij snel open gaan (is niet zo fris.. :( )
    Bij mij heeft de dokter hem ook wel eens weggehaald dan spuiten ze er een soort vriesspul op om te verdoven en dan maakt ie een sneetjezodat de druk eraf is.
    Je bent dan gelijk van dat rotgevoel af
    Succes ermee!!

Gr Linda

14. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Oh, gelukkig! Hij is geopend! De druk is er nu vanaf! HEMEL OP AARDE, ZEG!!!!

15. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    ja ik heb die van mij vandeweek opengeknepen onder de douche, kiezen op elkaar want oh wat doet dat pijn..
    Heb nu op advies van de apotheek er natte gaasjes op, dan blijft de huid soepel en kan de zooi er uit

16. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik heb er betadine-jodiumspul op zitten met daaroverheen een gaasje.

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    ja dat heb ik ook meegenomen, maar dat is meer om te ontsmetten een keer per dag of meer
    in principe voldoen natte gaasjes ook

Maar oh wat een verlossing nu er geen druk meer op staat :D

18. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hahahaha. Ow, sorry zeg, maar de tranen lopen nog net niet over mijn wangen. Wat ik wel een raar advies vind van je HA is het warm te houden. Als je een ontsteking warm houdt, gaat het alleen maar meer etteren. Maar goed, gelukkig istie nu gebarsten. Ik hoop dat het hier bij blijft.

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    door het warm houden "rijpt" hij sneller en springt dus sneller open en is de druk er sneller af :p

20. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ja, t rijpt wel sneller, maar kan ook uitgroeien tot een mega-abces.

Deel Deze Pagina