Woensdag was ik jarig en we hadden afgesproken (mijn vriend en ik) dat we niet aan kadootjes zouden doen. Dus toen ik thuis kwam uit mijn werk en hij een beetje gek stond te doen wist ik niet echt wat er was.... Maar Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd!! hihihihi Ik vind het zo geweldig...hij heeft altijd gezegd dat hij niet wilde trouwen.want dat was toch maar onzin etc.. Maar hij zegt nu dat omdat ik zwanger ben en hij zich realiseerde dat hij voor zijn leven bij mij wilde blijven dat het toch anders was. Daarnaast vond hij: omdat hij wist dat ik het wel graag wilde, hij niet egoistisch kon zijn en ook moest denken aan wat ik graag wilde, en nu vind hij het ook een geweldig idee! Hij noemt me nu steeds verloofde..hahahahaha Soms vraag je je af of je nog meer van iemand kan houden en dan doet hij zoiets....dan lijkt wel of ik van zoveel 'houden van' uit mijn vel barst
gefeliciteerd!!! Daar heeft hij dus goed over nagedacht. Ik heb dat ook hoor af en toe, dan is hij zo lief, dan kun je bijna " teveel" van hem houden Straks dus een bruiloft plannen !!
Wouw, wat een superverjaardag zeg! Zwanger en ook nog ten huwelijk gevraagd.....zucht.... Echt heel erg leuk, die van mij wil ook niet trouwen. No problem maar als hij je dan toch vraagt....zucht.... Geniet er van!!!!
Wat leuk! Ontzettend gefeliciteerd! Nu kan ik het niet helpen dat ik wel nieuwsgierig ben geworden naar HOE hij je ten huwelijk heeft gevraagd....