Humeur rond naderende menstruatie

Discussie in 'De lounge' gestart door frannie82, 25 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Ik blijf je even volgen of je echt verschil merkt

2. heel herkenbaar en verschrikkelijk.
    zeker als je partner ook iets heeft is het erg lastig.
    dan zorgt voor behoorlijke explosies soms.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Vandaag aan de 2e capsule begonnen

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Deze was nèt nog 50% korting! Dus dat scheelde €20

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Nu een dikke week bezig trouw elke morgen een capsule. Ik voel me niet opgefokt maar of dat daar van komt geen idee... Mijn cyclus is zo onregelmatig dat ik benieuwd ben of dit hier ook war aan doet. Dat zou kunnen. Dus wanneer die eisprong plaats zal vinden: ik heb Gwen flauw idee! Mijn huid lijkt wel veel minder droog te worden! Heb ook een problematisch eczeem huidje nl

6. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    Ik heb vorige week ook de capsules aangeschaft en ben nu dus een week bezig. Ik weet nog niet goed of ik verschil merk, omdat ik natuurlijk ook gestopt was met de nuva ring (pas drie maanden gebruikt, maar ik werd gek) en daarvoor had ik een regelmatige, maar geen fijne cyclus. Ik ben dus benieuwd hoe het verder gaat. Ik zal zeker eens een update plaatsen. Maar ergens heb ik er wel een goed gevoel bij.

7. Hester

Hester Niet meer actief

Ik heb ook erg last van mijn humeur, ik ga het op een hele andere manier proberen ;) Mijn plan is om een suikervrij dieet te gaan doen i.c.m. het vermijden van de verkeerde e - nummers en veel bewegen. Meer mensen die hier ervaring mee hebben?
    Het lijkt me een hele uitdaging ik houd namelijk heel erg van snoepen en pakjes mix/ sausjes door het eten. Het lijkt me ook niet verkeerd voor de kinderen ;)

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Nou ik denk dat het mijn humeur wel tempert.. Ik voel me niet zo opgefokt...

9. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar :/
    Slik geen pil omdat het daar alleen maar erger van werd..

Deel Deze Pagina