Hoi hoi, ik sta de laatste dagen op met een harde buik. die dan vervolgens een paar uur blijft. Hij doet gelukkig geen zeer, maar vervelend is het wel. harde buiken horen toch niet zo lang aan te houden?
Ik weet niet hoe dat in de ochtend zit, maar ik had dit savonds rond 17uur begon het en smorgens was het pas weer weg. nu ben ik gestopt met werken ook ivm mn rug en is het veeel minder geworden. Mijn VK zei dat als ze niet te snel komen en geen pijn doen er niks aan de hand is en je miss rustiger aan moet doen....alleen een beetje vreemd als je net uit bed stapt anders miss toch even bellen voor de zekerheid, maar is niks ernstigs denk ik! succes!
Klopt wat tweeling schrijft! Maar is het ook de periode waarin we nu zitten dat het normaler is om geregeld harde buiken te hebben. Bij twijfel zou ik gewoon even overleggen met je VK, die hebben de meeste ervaring wat normaal is enzo.
ik eb ook weleens gehoord dat je van een volle blaas harde buiken kan krijgen....? misschien is dat het dan wel, altijd als ik wakker wordt staat mijn blaas op ontploffen. ondanks dat ik 3x eruii ga om te plassen...
hahaha jeetje, ik moet al om 4:30, 6uur en half 8 eruit. pff nog vaker dan? noujah ik kijk het wel even aan, komen ze te vaak of worden ze pijnlijk ga ik wel bellen.
Ik had ook altijd enorme harde buiken als ik dringend moest plassen.De hele nacht was mijn buik hard en 's morgens ook tot ik ging plassen. Ik ging 's nachts wel 6 keer per nachts naar het toilet De laatste maand had ik constant harde buiken(om de 3-8 min;maar dat waren enorm pijnlijke oefenweeen en echte weeen ) Als ze echt pijnlijk worden meteen naar je VK/GYN bellen!Ik heb te lang gewacht en was al half aant bevallen
hahah dus dat voel ik als ik om half 4 er uit moet om te plassen! ik probeer altijd nog even door te slapen, maar als ik me ga draaien dan drukt alles om mijn buik en dan hou ik het niet meer, met gevolg een harde buik. en dan heb ik een pijnlijke blaas omdat ik het zolang heb opgehouden
Hi, Ik heb het toevallig gisteren gehad.De hele dag een keiharde buik. Idd wat je zegt geen pijn, maar wel zwaar irritant. Ik sprak toch de VK dus vroeg het haar. Ze zei dat mijn baarmoeder aan het oefenen is. Het is en blijft een spier. Dus volgens haar het oefenen van de baarmoeder en zo lang ze niet komen en gaan en geen pijn doen, no worries. Succes! Groetjes Cindy
nou vandaag zijn ze wel gekomen en gegaan, er zat alleen wel steeds een half uur tussen. ik was er net ff niet lekker van, ben in bad gegaan en heb eventjes op bed gelegen. nu heb ik een warme kruik op mijn buik, maar niks lijkt te helpen. gewoon een knetterharde buik..... plus flinke steken in mijn vagina. Ik kijk morgen even aan, blijft het zo dan bel ik toch eventjes de VK, voor de zekerheid.
Misschien is je kindje aan het indalen?Ik heb ook als ik opsta harde buiken, soms wel om de twee minuten, houden dan minuutje aan en gaan weer weg. Als ik opsta, ga eten ed lijkt het minder te worden. Mijn kindje was nog niet helemaal ingedaald dus was hier al voor gewaarschuwd. Heb ook die steken soms onder in mijn buik/vagina. Dus denk echt dat het indalen is. Trouwens als mijn bevalling zich toch zou aankondigen dan mag het vanaf nu..hele geruststelling maar bij jou moet ie nog even blijven zitten hè?ha ha.
Hoi Angel Eyes, die steken heb ik ook en vorafgaand had ik ook ongi buikpijn...volgens mijn VK die ik gister gesproken heb is je kindje dan idd aan het indalen. De druk op je vagina en je blaas word nu groter. Maar dit heeft niks te maken met dat je bevalling er nu aankomt...de kleine is zich gewoon aan het voor bereiden en dat is maar goed ook toch hihi. Anders bel je VK even dan hoor je het van iemand vertrouwds doe ik ook als ik te onzeker ben. Succes!
Ik heb het vooral na het avondeten, kan ook soms best lang aanhouden. Houdt et wel even in de gaten, doe ik ook Overleg anders even met je VK.... groet Mona
Ik heb het vooral in de loop van de dag en net als jij 's morgens als ik opsta. Maar dat is volgens mij echt door die volle (? na twee/drie keer plassen?) blaas..... Mijn vk zei dat als ze ieder kwartier komen en dat meer dan twee uur achter elkaar dat ik nog even een keer moest bellen. En ook als ze heel pijnlijk worden. Is gelukkig nog niet het geval geweest, want de baby mag nog wel even blijven zitten. Ik ben overigens wel halve dagen gaan werken sinds vorige week omdat ik in de loop van de ochtend al bijna niet meer kon lopen van de harde buiken en dat helpt enorm!
mijn beebje was al ingedaald, ben woensdag bij de VK geweest, die vertelde me dat. harde buik is er dus nog steeds sinds gisteren. non stop. nog steeds doet hij geen pijn. maar ik weet wel waar ik me naar van voel, dat is een buikgriepje. ben aan de dunne. ik denk dat mijn buik daar nu ook op reageert door een harde buik. het enige vervelende aan dit alles vind ik dat ik de kleine heel moeilijk en weinig kan voelen...... maargoed ik bel inderdaad straks even en vraag het gewoon even na.
Ja buikgriep heerst..kijk maar onder het topic 'gezondheid'. Goed dat ik het weet want voor dat soort griepjes ben ik enorm vatbaar. Hier trouwens ook regelmatig harde buiken...mijn babe zit volgens mij heel laag en dan te trappen ofzo...nou ja VK zegt geen zorgen te maken zolang het niet pijn doet. Groetjes en beterschap, Marijnt je
Hoi Ik heb een vraagje Ik heb denk ik geen harde buiken, maar soms in de avond als ik mijn hand op mijn buik zet, dan word het helemaal onder mijn hand helemaal hard en trekt die spieren helemaal samen. IS dat een harde buik of is dat onze kleine meid? Sorry hoor dat ik hem hier stel, maar nu jullie het er toch over hebben. XXX
hey missX ik heb me laten vertellen dat je ook een harde buik kunt krijgen op een klein stukje van je BM. dus alleen een bepaald gedeelte. dat zou heel goed kunnen zijn wat je schrijft. Als je kindje onder je hand kruipt voel je dat door iets hards onder je hand, maar als je spieren echt samentrekken dan is het een harde buik. je kunt dat trouwens ook hebben als je flink geschopt wordt van binnen. je baarmoeder reageert daar dan op met een harde buiik
Dank je wel voor je reactie. Vind het raar want ik krijg het alleen als ik mijn hand erop zet. Maar het word dan echt een klein balletje. Nou ik merk het allemaal wel hahaha..