help..

Discussion in 'Eerste symptomen' started by beeb20, Dec 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beeb20

beeb20 Nieuw lid

Dec 14, 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    okee ik heb even een vraag..

ik zou vanaf 2 december ongesteld moeten worden, maar omdat ik net gestopt was met de pil dacht ik het duurt wel langer..
    Ik heb dinsdag 7 december een zwangerschapstest gedaan die was negatief. Dus ik dacht ik wacht tot volgende week dinsdag (vandaag dus) en dan test ik weer..Aangezien ik mega zere tepels had en rommelige buik.
    Zondag avond kreeg ik in 1 keer bruine afscheiding net als of je ongesteld moet worden maar dan bruin... later op de avond werd het een beetje helder rood.. dus ik dacht ik ben ongesteld..
    maar gister was het ook bruinig.. en sinds gister avond is het helemaal gestopt..
    vanochend werd ik wakker en was ik heel erg misselijk.. of het komt omdat ik gister uit eten was geweest of door wat anders? ben namelijk nu een soort van ja heeel licht misselijk..
    Wat denken jullie??
    Kan nu geen test doen denk wat het is midden op de dag!
    Groetjess

owja en ik heb heeel veel witte afscheiding gehad de week voordat ik ongesteld moest worden..

2. Trine

Trine Actief lid

Hey Beeb20,

Ga vandaag om een test en doe die morgenvroeg. Da's de enige manier om zeker te weten of je zwanger bent. 't kan zijn dat je in't begin negatief testte, omdat je nog onvoldoende HCG had aangemaakt om positief te kunnen testen.

Veel succes in elk geval!

Share This Page