humeurig!!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door yasje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasje

yasje Lid

7 nov 2010
    87
    0
    0
    hey dames,
    ja ik herken jullie verhalen ik kan ook zo opeens depressief zijn! en het volgende moment ben ik vrolijk ook kan ik heel erg piekeren nu om dingen terwijl ik normaal best wel een droogkloot ben. en er hebben al wat mensen een goeie uitbrander van me gehad hahaha soms ook wel nodig bij bepaalde personen

2. lieven

lieven Nieuw lid

10 dec 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo, zie het eens anders.
    Ik ben de vader van ons eerste kindje. Mijn vrouwtje heeft redelijk last van die grilletjes, humeurwisselingen, niets kunnen verdragen... en ik begrijp dat dit door de veranderingen is in haar lichaam, dat ze zich afvraagt of alles nog in orde is met ons kleintje, ze vind haar minder mooi...
    Nu, ook omdat het ons eerste is weet ik niet HOE DAAR 'GEPAST' op te reageren??? meestal eind het op een ruzietje (ook wel omdat we beiden koppig zijn). ik wil er echt staan voor men vrouwtje, maar vind niet exact hoe.
    ;) thx voor reactie

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja hier ook nog 1. Men vind het zelf ook niet leuk dat ik zo snel aangebrand kan zijn, mja gaat wel weer over zullen we maar denken hihi:p.

4. Hoi

Hoi Lid

12 dec 2010
    32
    0
    0
    juf
    in het midden van het land
    Hallo,

Normaal ben ik altijd de dag voor mijn NOD erg humeurig. Nu heb ik er vandaag ook last van. En mijn NOD is pas over een week. Mijn man zei al dat het wel leek of ik ongi moest worden.
    Heb nog wel wat meer symptomen, maar ben bang dat ik het allemaal te graag wil en daardoor voel wat ik wil voelen.
    Dit is voor ons pas de 1e ronde en gezien mijn onrgelmatig cyclus ga ik er eigenlijk vanuit dat het bij ons wel eens wat langer kan duren.

5. Jaquelineklep

Jaquelineklep Niet meer actief

Ook ik kan me hierbij aansluiten.
    Ene moment is er niets aan de hand en het andere moment kun je beter uit mn buurt blijven..:)
    Verder ben ik ook echt dooooodmoe.
    Achja, als dat het enige is dan mag ik tock zeker wel in mn handjes knijpen denk ik zo..:p

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik denk dat je haar gewoon het beste uit kan laten razen en er niet teveel tegenin gaan.

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hier ook eentje, sinds een paar daagjes heel snel geirriteerd.
    Ik snauw heel snel terwijl ik niet chago ben want 5 seconden later loop ik weer te zingen en te fluiten.;)

8. maris05

maris05 Lid

6 dec 2010
    82
    0
    0
    visagiste voor een groot cosmeticahuis
    alkmaar
    hou op! het is echt zo vervelend! ik schaam me soms voor mezelf,loop gewoon mensen verbaal af te maken! en daarna spijt hebben en moet er dan om huilen dat ik zo doe! daarbij ben ik ook direct gestopt met roken toen ik een positieve test had dus dat zal er ook licht mee te maken hebben denk ik. maar ik ben met recht een duivel op dit moment.....arme dierbaren om me heen...;)

Deel Deze Pagina