Zwanger en overgewicht

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Aapjes, 11 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aapjes

Aapjes Lid

11 jun 2008
    15
    0
    0
    Hoi,

Ik heb ontzettend veel overgewicht nu ben ik al 13 dagen overtijd en ben nog steeds niet ongesteld. Een zwangerschaptest wijst telkens negatief uit, voor de rest heb ik wel erg veel kenmerken.

moe, niet ongesteld, hoofdpijn, duizelig, heel soms misselijk, buikkrampen en gevoelige tepels.

Ik vraag me af of het zou kunnen door overgewicht dat de zwangerschapstest niet werkt.

2. Niet meer actief

Het lijkt mij erg sterk dat een test daardoor negatief blijft.
    Hoe lang ben je al van aticonseptie af?

3. Femskuh

Femskuh Nieuw lid

8 jun 2008
    3
    0
    0
    Hoi,

Ik heb zelf ook overgewicht en bij mij duurde het ook een tijdje voordat ik een positieve uitslag had. (Ik gooi het maar op dat het HCG bij vollere vrouwen meer tijd nodig heeft om rond te gaan)
    Gewoon nog een aantal dagen wachten en anders een bloedtest vragen bij de huisarts.

Suc6 :D

4. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

hoi Aapjes,

ik heb ook overgewicht en mijn posi-test had ik 4 dagen na mn NOD en dat was nog maar een heel licht streepje.
    pas 8 dagen (ongeveer) na mn NOD was het streepje heel duidelijk.

dus zo lang je ongi er nog niet is.......

5. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik wil je niet teleurstellen maar ik had ten tijde van mijn twee zwangerschappen ruim 40 kilo overgewicht en ik teste op mijn NOD allebei de keren positief. Het is helaas een feit dat veel vrouwen met overgewicht een onregelmatige cyclus hebben. Natuurlijk hoeft dat niet voor jou te gelden. Voor mijn ging het namelijk ook niet op. Ik was beide keren binnen 2 maanden zwanger.

Succes.

6. Aapjes

Aapjes Lid

11 jun 2008
    15
    0
    0
    Dit klinkt in ieder geval allemaal een beetje moet gevend. Ik heb nooit anticonceptie gebruikt. Wij hebben netjes gewacht tot de huwelijksnacht en totaal geen spijt van!

Als ik echt zwanger ben is het wel ontzettend snel, we zijn nog geen 2 maanden getrouwd!

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi aapjes

Door overgewicht kan je menstruatie ook weg blijven.
    Is het de eerste keer dat je over tijd bent? kan ook ontpillen zijn als je pas gestopt bent.

8. Aapjes

Aapjes Lid

11 jun 2008
    15
    0
    0
    Ben echt nooit overtijd en zeker niet zo lang! weleens een dag ofzo.
    Ben niet gestopt met de pil want heb die nooit gebruikt!

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    misschien kan een bloedtest bij de ha iets uit wijzen ..het enige waar ik aan denk is eenonregelmatige cyclus door overgewicht ...en eens kan de eerste keer zijn

10. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Dan is er wel een kansje dat je zwanger bent. Misschien inderdaad via de h.a een bloedtest laten doen. Heel veel succes.

LFS yach :)

11. Aapjes

Aapjes Lid

11 jun 2008
    15
    0
    0
    Ik krijg er steeds meer vage klachten bij.. krijg nu toch wel een ruim vermoeden!

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey meis hier ook iemand met wat kilos teveel ik teste 3 dagen na nod nega 10 dagen had ik een indroog streepje en 17 dagen na nod een hele duidlijke posi test

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    en aapjes heb je al getest ?

14. WillyD

WillyD Actief lid

29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    hoi hoi

ik heb ook zo'n 25 kilo overgewicht en ik heb jaren de pil gebruikt, ben gestopt en meteen zwanger geraakt.

ik teste zelf 3 dagen voor mijn nod en was duidelijk positief.. dus ook al hebje overgewicht kan een test wel meteen duidelijk zijn ....

en weet je al wat meer?

15. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    ik heb ook wat overgewicht, en ik ben twee dagen overtijd heb ook echt gevoel dat ik zwanger ben maar test wijst uit dat ik het niet ben.
    ik snap niks meer van me lichaam.

groetjes

16. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Hoi Aapjes,

Ik ben ook benieuwd, heb je al getest?

17. Niet meer actief

Ik heb ook veel overgewicht (weeg rond de 100 kg), maar ik had ook vrij snel een positieve test. Ik had vroeger nooit last van een onregelmatige cyclus altijd precies op tijd. Toen het bij mij ineens uitbleef werd het onderzocht en bleek ik pcos te hebben. Nu ben ik er gelukkig al ruim 2 jaar vanaf, door veel af te vallen ( ik woog 150 kg) en heel anders te leven.

18. Aapjes

Aapjes Lid

11 jun 2008
    15
    0
    0
    Hoi allemaal,

Leuk dat jullie meeleven.

Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb nog steeds een negatieve uitslag. Ik heb gigantisch last van mijn rug en ook aardig veel last van mijn buik.
    Ik vind het allemaal vreselijk spannend worden.

19. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Hoi Aapjes, ik herken wat je nu typt, heb laatste week ook erg veel last van mn buik... ook test gedaan maar nega, helaas.
    Ik ga morgen dag vier in haha , wil je graag zwanger worden?

20. Aapjes

Aapjes Lid

11 jun 2008
    15
    0
    0
    heel graag maar ik vind het ook wel vreselijk eng en spannend

Deel Deze Pagina