Pooh69...nogmaals vanharte..! Lekker van genieten he..het gaat sneller dan je denkt..tenminste bij mij..
Leuk dat jij ook op 07-07-07 positief hebt getest, net als ik! Wel een bijzondere datum om te ontdekken dat je zwanger bent, dat vergeet je nooit meer. Dus van harte gefeliciteerd, en geniet van de komende tijd.
Zeg dames wat doen jullie na een positieve test, na het juichen, huilen en de papa to be knuffelen...? Rennen jullie naar de huisarts? (dat doe ik liever niet want de mijne is een stumper...maar was de enige die nog mensen aannam in de tijd dat ik verhuisde..) Bellen jullie meteen de verloskundige? If zit daar wat tussen? IK HEB JE ANTWOORDT NET GELEZEN....thanks... (dus je hoeft geen reactie hier meer te plaatsen ) Ik heb echt helemaal geen zin om bij mijn ha langs te gaan...raare vervelende vent, ik kom er alleen als ik echt beroerd ben maar da's duidelijk. Pooh, gefeliciteerd. Het lijkt mij moeilijk te beseffen... hoe is dat een positieve test in je handen te hebben?
Dat is zooooooooooooooooooo onwerkelijk na al die andere negatieve witte testen in de andere rondes. Want ik was altijd zo'n doos die allerlei testen deed ipv afwachten. Gelukkig deze keer gewacht tot 3 dagen over tijd. Ik was helemaal aan het trillen en hyper. Nu nog steeds heel onwerkelijk!
He pooh, onwerkelijk he, naar die negatieve testen, ik had hem deze keer andersom gehouden zodat ik de uitslag niet gelijk kon zien, en ik keek, schrok me eigen kapot, me man zag het aan me, en ik begon gelijk te trillen en heb me mannetje vastgepakt en lekker een potje gehuild van blijdschap. maar we gaan er lekker van genieten he meid
gefeliciteerd joh. na al die maanden op de nod lijst is't je van harte gegund en je mannetje natuurlijk ook! geniet maar lekker van alle mooie momenten van "samen in 1 lijf"
Super bedankt! Maarre na jou ook maanden bij nod te hebben gevolgd is het je ook zooooooooooo gegund! Duim voor je!
Heeeyyyyy! Gefeliciteerd..... Moest gisteren nog aan je denken omdat we hier ongeveer tegelijk op het forum zijn gekomen. We hebben allebei het geluk dat het zo snel is gegaan. Geniet er maar lekker van!