Batterijverbruik slaapstand ipad.

Discussion in 'De lounge' started by mamavoorde2x, Oct 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

Jul 25, 2010
    602
    79
    28
    Ben ik weer met een vraagje over mij mijn ipad.

Sinds vanacht viel het mij op dat hij in slaapstand van 22.00 tot 8.00 3% verbruikt had.
    Zie op google dat hij vaak helemaal niks verbruikt dan.Wat zijn jullie ervaringen ? Ook had ie net in 3 uurtjes weer 2% verbruikt.

Helderheid heb ik al laag staan en meldingen uit.
    NU zie ik wel dat bij face time de camera wel aanstaat als ik app open maar heb nog nooit iets geactiveerd ofzo. Is dat normaal dat als je app open klikt je gelijk jezelf ziet.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ben altijd zo onzeker met nieuwe dingen vooral als ze zo prijzig waren. Altijd bang dat ik ergens een foutje in heb zitten

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    is dat zo veel dan? ik vind 3% in 10 uur tijd we meevallen? Kan zijn dat er apps op de achtergrond nog draaien,

3. Within

Within Niet meer actief

Als hij aanstaat, lijkt het normaal dat het batterij verbruikt. Hier ook 3-5% in een nacht als hij gewoon aanstaat. Nu gebruik ik heb al 2,5 uur en is er 10% vanaf.

4. Laust

Laust Niet meer actief

Sluit je je apps wel goed af?

Als je lang op de ronde knop drukt krijg je onder in beeld een rij met apps te zien die nog niet zijn afgesloten. Hou je je vinger lang op een icoontje, dan komen er kruisjes bij te staan en kun je ze helemaal afsluiten. Snap je?

5. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Twee keer ronde knop en dan even de achtergrond apps wegklikken.

6. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

Jul 25, 2010
    602
    79
    28
    Bedankt voor jullie reacties.

Het is niet dat ik het heel veel vind maar viel mij eigenlijk gewoon op. Ook ik had het idee dat ie wrochtende wel sensor zelfde stond als savonet.

Maar kunnen jullie mij ook vertellen of die facetime app ook al webcam aanstaat als je hem opent?

7. Marjolente

Marjolente Bekend lid

Jul 13, 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Hij staat niet volledig uit, maar hij staat op standbij.
    Hierdoor gebruikt ie altijd wel wat stroom.

8. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

Jul 25, 2010
    602
    79
    28
    Pardon zie nu mijn laatste berichtje terug is niet helemaal goed gegaan met typen zie ik.

Heb idd alles afgesloten door 2x op home knop te drukken en dan die icoontjes weg te klikken.
    Had enkel het idee dat nachten ervoor er geen verschil te zien was bij wegleggen in slaapstand en hem weer openen.
    Op zich vind ik het ook niet een enorm probleem maar was bang dat er mischien ergens iets niet goed zat.

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier de ipad 3

In 24 uur tijd 1% aan batterij afname

Als je je ipad aan hebt, druk dan 2x snel achter elkaar de homebutton in, je ziet dan onderaan de openstaande apps en moet je op het rode streepje drukken zodat de openstaande Apps afsluiten

Ook Push zuipt batterij

Als je aan hebt staan dat je ipad elk kwartier bijv emails ophaalt, dan vreet dat ook batterij, ook als je hem niet gebruikt en standby laat staan

10. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Misschien ook door push berichten? Neemt dat ook wat van de batterij? Hier ook maar 1% in 24 uur ongeveer. Maar met draaiende apps gaat de gatterij veel sneller leeg.

11. bij facetime zie ik hier ook gelijk me zelf!!

Share This Page