Ben benieuwd wat jullie er voor betalen. Ik zie hier in de regio al veel verschillende prijzen. Ik heb het dan over traditioneel harsen, niet over sugaring. Vul de poll in!
Ik hars niet, maar epileer. Ik ga binnenkort een lumea ipl aparaat aanschaffen, hoef ik dat ook niet meer te doen. Lijkt be belachelijk om steeds zoveel te betalen. Moet je eens nagaan hoeveel dat per jaar kost
Ik heb het jaren geleden gedaan. Om de 6 weken of zo. Beviel me wel. Zou dan ongeveer 160,- per jaar kosten. Ik vind dat nog wel meevallen Nu moet ik er weer aan geloven, omdat zelf scheren een beetje lastig is na de operatie en ik wil van het weekend een leuk jurkje aan. De dame, waar ik het destijds bij heb gedaan, doet het niet meer. Heb nu iemand anders gevonden. Kost 17,50
Ik heb het van mijn schoonzussen geleerd, in mijn schoonfamilie maakt iedereen het zelf. Hoewel je er echt handigheid in moet hebben, de hars maken bedoel ik dan. Je maakt het dus gewoon met alleen citroensap en suiker. Als het klaar is hars je gewoon zoals met zo'n strip. Tenminste dat neem ik aan, heb zelf nooit zo'n strip gebruikt. Meestal maak ik en grote hoeveelheid en doe ik een paar 'porties' in zakjes in de vriezer, het blijft lang goed. Op YouTube vind je er redelijk veel tutorials van (bijvoorbeeld https://www.youtube.com/watch?v=GVKrLumCEpA). Limoen kan trouwens ook, dat maakt niet zoveel uit. Succes met het waxen zou ik zeggen hihi.