menn wat een gezelligheid hier. tranen lopen van over de wangen van het lachen.. zit even te denken... ik heb wel een keer gehad dat ze die klem op mijn baarmoeder mond wilde zetten. En toen zijn de gyn ik kan hem niet vinden.. Waarop ik zei ik heb altijd al van verstoppertje gehouden... ze kwam niet meer bij.. toen ze hem had was het tikkie je ben er bij... geweldig.. Bij de 2e icsi had ik 11 eitjes en zei tegen de laborante zorg goed voor mijn 11 tal dat is belangrijk in de tijden van de wk.. waarop ze me aan keek van nou ja oke.. (dit was midden in de wk) Bij de tp van de 2e icsi kreeg ik 2 emmy's terug dus ik zei tegen de gyn bedankt he nu hebben we wesley en dirk aan boord.. Hij waarom ik dat zijn de enigste die tot nu toe gescoord hebben bij wk.. en zie mijn onderschrift!! ook bij ons.
Na ongeveer een jaar niet meer "actief" geweest te zijn op dit forum moet ik nu toch echt even inbreken, want dit is een geweldig topic Tijdens het tellen van de eitjes bij een FM zegt dr.S: "Dat ziet er puik uit". Waarop mijn mannetje in de auto naar huis zegt: "Ik denk niet dat hij het had over je eitjes". Met als gevolg dat ik bij alle volgende echo's in mezelf aan het grinniken ben wanneer dr. S weer eens een kijkje neemt in "mijn keuken". Ga vooral door met de humor, want dat is onze redding Liefs Mia
Hahaha, geweldig dit! Aadje het snelste zaadje, hihihi... Mrs Mia, ik ken jou nog van het slechte kwaliteit sperma-topic... Wat kl*ten dat je al 5 mislukte pogingen hebt gehad... Zie dat je dus ook naar dr s gaat! Hoop dat je daar meer geluk gaat hebben binnenkort! En wat een opmerking van je mannetje, haha! SMAK
Haha meiden; wat heerlijk dat iedereen zo geniet van dit topic! Er komt bij iedereen van alles bovendrijven....heb ik zelf eigenlijk ook wel. En leuk dat artsen enzo er ook gewoon lekker aan meedoen. Wij moesten wel lachen om de vpk laatst. We kwamen terug uit vakantie voor de controleecho. Duurde t een beetje lang voordat de vpk mijn baarmoeder in beeld had, dus ze vroeg of ik m wel had meegenomen of m misschien achtergelaten had op de camping. Klein grapje, toch leuk voor een vpk die ik eerst een ijskonijn vond! En wat ik ook ergens las is dat iemand een cryo "back-up Bartje" noemde....vond ik ook erg grappig! Ga verder vooral door met jullie ervaringen dan komt er vast nog meer bij iedereen naar boven borrelen! Xxx Hypo PS: inderdaad; humor zal ons redden!!!!
Hey ja, Mrs Mia.....ook van het slechte-sperma-topic!!!! (oudgedienden volgens mij....) Overigens was mijn man soms "not-amused" omdat hij toentertijd steeds bovenaan internet zag staan "slechte kwaliteit sperma" omdat dat het topic-onderwerp was. Hij had zoiets van....moet ik dat nou steeds zien staan, nou weet ik t wel.....ah.....zielig he??!
Hypo, dat was Sikki, die backup-bartje had! Kan me voorstellen dat mannetje dat nie leuk vond, aaaaaaaaah! En baarmoeder nog gevonden?!!? hihi!
Oh ja, dat was Sikkie.....pfff...sommige meiden zitten hier ook al veel te lang! (including me!) Ja, wel gevonden hoor; die van mij ligt gekanteld, dus soms is t een beetje lastig. Wat ik zo grappig vond (maar eigenlijk is dat helemaal niet leuk) is dat je inmiddels iemand zo vaak hebt gezien dat t spannende er af is en er dus ruimte is voor grapjes. Dat maakt t wel veel ontspannender. Maar ja.....liever zie ik dr nooit meer natuurlijk!!!!!!!
Hey Loesie en Hypo! Ik ken jullie inderdaad ook nog van dat "slechte kwaliteit" topic Mijn mannetje vond op een gegeven moment dat ik van deze site niet vrolijker werd. Ik was er te veel mee bezig volgens hem en moest het maar los laten. Het heeft wel geholpen, maar rond iedere behandeling begon ik toch weer te spieken... Met als gevolg dat ik alweer een tijdje meelees. En dit topic vond ik zoooooooo leuk dat ik het niet kon laten om te reageren, want humor is het enige dat ons op de been houdt! Toen mijn mannetje eens gehurkt zat om met mjn nichtje te praten, zag ik dat er een gat in het kruis van zijn spijkerbroek zat. Ik riep dus:"Pas op, je vogeltje vliegt er bijna uit! Oh nee, jouw vogeltje kan niet vliegen... Nou ja, hij vliegt wel maar heeft een lamme vleugel en gaat de verkeerde kant op". Mijn familie stond erbij en ik schrok even dat ik dat eruit flapte, maar gelukkig kon hij er zelf ook hard om lachen. Ach ja, ik heb "rotte eieren", zo hebben we allemaal wat Liefs Mia
Haha Mia! Ja, zoiets hebben wij ook wel eens gezegd ja. Of dat die zwemmers van manlief maar s hun zwemdiploma moesten gaan halen!
alleen de term "masturbatorium" was voor ons al reden genoeg om met de slappe lach richting het "kamertje" te gaan.... Ik ga dus niet meer mee..anders wordt het helemaal niks... M'n mannetje heeft er een andere benaming aan gegeven.... de rukbunker............ Het is ook wel eens voorgekomen dat er een aantal wachtenden bij de rukbunker stonden. Sta je dus in zo'n hokkie, doe dan maar eens je best om niet te denken aan zo'n nummertjesapparaat bij de slager. "Wie is er aan de beurt...nummer 29" Toch knap dat manlief het potje gevuld krijgt...........
ik heb een tijdje gehad dat ik om de paar dagen voor een echo moest,.....tot ik een keer tegen mijn man zei,...zal ik het liedje van,....wil jij misschien mijn "kijkdoos" even zien, zingen voor de gyn, hij helemaal in een deuk.
Leuk topic!! Lig al helemaal in een scheur, hahaha! Hier 1tje van mij: Mijn schoonmoeder is zo'n preuts mens, echt niet normaal. Kan het woord 'seks' echt niet uitgesproken krijgen. Toen bleek dat wij niet zomaar een kind zouden kunnen krijgen, kwam ze ineens met de term 'friemelen' op de proppen. Zij was namelijk al zwanger geworden na wat te hebben gefriemeld (jakkes! Too much details, hahaha). Mijn man en ik meteen tegen elkaar: Ow, DAT hadden we moeten doen! Friemelen! Had dat eerder gezegd!! LOL
Hi, hi, die "rukbunker" gaan wij vanaf nu ook gebruiken!!! Mia-man kon in NL nog gewoon thuis deponeren in dat enorme potje (wie van jullie mannen krijgt dat ding nou tot de rand gevuld????). Maar in Dusseldorf heeft hij al twee verschillende rukbunkers gehad. Eentje is erg gepimpt en de andere is blijkbaar "een slap aftreksel" ervan. Maar in ieder geval geen rijen of wachtende laboranten
WHAHAHAHAHAHA ik lig helemaal dubbel. Dit topic blijf ik volgen! Mijn mannetje en ik hadden onze IUI er weer eens op zitten, we lopen samen he zh uit, ik kijk m aan, en zeg tegen m:"Lekkere trekvlek van me" Hahaha, we kunnen er nog steeds om lachen samen.