Wat een leuk topic dit, lig in een deuk hier. Als manlief zo waker is laat ik hem dit ook even zien. Mis die iets weet weet zo even niks.
Mensen zeggen dat een kind van wieg tot aan baan gemiddeld 100.000 kost. Ik zei tegen mijn man dat als we alle kosten van de IUI, medicijnen, laboratorium, en het parkeergeld bij elkaar tellen dat ons kind al aan dat bedrag zit voordat het gemaakt is. We grappen dan ook dat ons toekomstige kindje nu al een dure is!
Moet wel ff nadenken over wat we hebben beleefd hoor.. Moet zeggen dat we toch echt wel gelachen hebben gedurende die 15 minuten liggen na de IUI. Ik moest zelf vreselijk lachen toen ik de spuitbus Brise continue luchtverfrisser zag staan op het kastje bij de eendebekken LOL... Je moet je voorstellen dat het een heel klein kamertje is...dus ik kan me voorstellen dat niet iedereen even schoon is..dus dan is ff spuiten met de Brise wel nodig om de k*tlucht te verdrijven hahahaha (gadverdamme!!!)
Ja, ik had gelezen dat ze op "piemels en zwanger" had gegoogeld op te kijken waar t Klingeltopic kwam te staan. En ja hoor, ze kwam op het Klingeltopic uit, maar dit topic stond bijna bovenaan!!!!!! Maar wie gaat in vredesnaam googlen op dit soort woorden...hihihi!
Hoi meiden, Wat een super topic. Lekker lachen, in al die zware tijden. Zelfs mijn man ziet de lol ervan in. Zelf heb ik nog niets, misschien volgende week dan gaan we weer beginnen. We blijven lekker lezen. Liefs Lynn
haha, manlief zit voetbal te kijken en tegelijkertijd te luisteren naar mijn gegniffel om dit topic... komt er een reclame langs: De lekkerste droge worst! whahahaha! Maar wie nu de lekkerste droge worst heeft???
Ik lig ook helemaal in een knoop van dit topic. Heb het woord "rukbunker" zojuist ook aan vriendlief geintroduceerd. Hij moet namelijk dinsdag een vetbult (verstopte talgklier) laten verwijderen van zijn rug. Ik smste hem toen dat hij dan mooi bultvrij zijn ding kon doen in de rukbunker van het UMCG wanneer de punctie plaatsvindt. Smst hij mij net terug dat hij en zijn collega's compleet in een deuk liggen om het woord "rukbunker". Wahahaha .
ik heb ooit een verhaal gelezen van een vader die iedereen liet weten dat hij netjes voor de deur gewacht heeft toen zijn kleinkind gemaakt werd. (zijn schoonzoon zat in buitenland en hij heeft zijn dochter gereden voor de terugplaatsing ) Ach onze zoon is er bijgeweest toen zijn broer teruggeplaatst werd hahaha hoeveel kunnen dat zeggen hahaha hij zal straks als hij ouder is gadverdamme zeggen hahahaha
ahahhahahah waren laatst voor onderzoek in a.dam en toen moest manlief daar zijn productie doen in "de rukbunker" komt ie naar buiten en zegt: schat ik hoop dat we hier maar 1x heen hoeven! dus ik heel lief: ahhh schatje,...dat hoop ik ook! en gaf hem een knuffel (ik denken dat hij bedoelde omdat hij hoopt dat t meteen raak is) zegt hij: tja , want die kamer hier is zó saai!!!!!! daar wil ik zo min mogelijk heen! heb niet eens een film!!! alleen boekjes met motoren! en toen grapte ik ..nouja sommige mannen zijn nou eenmaal motorgeil! en we liepen lachend t ziekenhuis uit!!! thuis vertelde hij t verhaal uiteraad aan zn maatje! (t zal m blijkbaar dwars die skrale kamer) zegt zn maatje...volgende keer dus filmpje downloaden en de laptop mee ?!?!! en weer rolde de tranen over mn wangen van t lachen!!!!!
Hier is googelina herself!!! Zwaaiiii Leuk topic dit. Humor zal ons redden meiden! Hypo, ik heb op mijn werk dus duidelijk niks beters te doen, vandaar mijn google-aanval. Door alle piemels die voorbij kwamen in het babyrinth vroeg ik me af hoe goed we te vinden zijn op google. Heel goed dus Maar jullie nog veul beter
Hey meiden, heb deze topic op aanraden van Elmo gelezen. Nou ik lig echt helemaal in een deuk hier. En die rukbunker is echt de topper,
He Mariska, fijn dat het iets heeft geholpen in deze bizarre tijden (ook bizar he, elkaar zomaar in de Jumbo tegenkomen ).
lig echt helemaal dubbel hier! zelf maken mijn vriend en ik constant grapjes maar het is zo gewoon voor ons dat me nu even niks te binnen schiet. Behalve dat ik tegen vriendjelief zeg dat hij wel een nummertje moet trekken voordat hij t kamertje ingaat..
hihi geweldig om hier mee te lezen en nog opmerken waar ik misschien nog wat aan ga hebben Gr. Brigitte
Humor in/met mm, leuk! We hebben wel vaak gelachen, maar grootste blunder was dat man in het kamertje was en de deuren van buitenaf werden opengedraaid . Hij was net helemaal klaar, gelukkig. Laborante heeft zich doodgeschaamd! Bleek dat wij extra vroeg moesten en de deuren normaal om 8 uur werden opengedraaid! Had wel als gevolg dat wij na de punctie in het lab mee mochten kijken welke zaadjes mee mochten doen. Onze dochter hebben we dus gezien als losse zaadcel en eicel! Want deze poging leidde tot zwanger zijn.