Humor en vruchtbaarheidsbehandelingen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hypo, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Marj, oe das wel even een beschamend momentje. Zowel voor manlief als laborante hihi :)
    Maar wat bijzonder dat je mocht kijken welke zaadjes meededen en dat uiteindelijk 1 daarvan je dochter is geworden!

2. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Oeps...idd een schaamrood-op-kaken-momentje! Maar wel leuk dat jullie daarom hebben mogen meekijken in het lab. Dat is wel een apart verhaal voor je dochter later....

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Marj,
    Alsof het soms zo moet zijn he!
    Bijzonder hoor!

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    marj: t was waarschijnlijk voor zowel man als laborante ff schrikken en schamen maar... zie t resultaat!!! wel gaaf he om zo ff mee te kijken?! wij hebben onze jongens toen gezien voor iui ( was opendag int zh en wij waren dus ff voorbeeld) alleen helaas geen resultaat
    maar dit leverde gister weer mooi moment op! zitten we in de wachtkamer bij de gyn...komt er een ex-collega van mijn man aanlopen! Samen met zijn vrouw die al over de 40wk was…dus ff controle!
    Zegt die jongen: hey,….alles goed?! Krijgen Jullie ook een kleine?!
    Dus mijn man: nee nog niet….daarom zijn we hier!
    Zegt die jongen: ohhh, ligt t probleem bij jou?!!?
    In een volle wacht kamer!!! (en we zaten niet naast elkaar ofzo!!) Wij en de mensen naast ons moesten zo hard lachen!! Zegt zijn vrouw: nou dat vraag je toch niet zo?!!?! Doe dat ff op een ander moment zeg! of andere manier! En wij maar lachen !!!
    Zegt hij : nou is toch de normaalste zaak vd wereld?! We praten erover alsof t allemaal taboe is maar dat is niet zo! Bij ons in de familie kom t bij meerdere mannen voor!
    Waarop mijn man zegt: nou zo te zien heb jij dr geen probleem mee
    En toen moesten we allemaal hard lachen!!! (zelfs de assistent!!) en toen mochten we naar binnen,……

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Eigenlijk blijf ik het heel erg raar vinden dat mensen vragen aan wie het ligt ;)
    Maar dat is eigenlijk off-topic...

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wij hebben begin juli een situatie meegemaakt in de wachtkamer in het EMC die zo verschrikkelijk hilarisch was, dat zelfs het secretariaat de deuren heeft gesloten en plat op de grond lagen van het lachen.

Het begon zo: Vriendlief en ik gingen voor de herintake en het liep ontzettend uit. Komt er een stel binnen, heel open en gezellig en die nemen ook plaats. Zeg die knul tegen mijn vriend mooie tattoo man, waarop vriendlief zei bedankt. Ja zegt tie ik heb ook een tattoo shop dus die 2 raken aan de praat. Die knul was alleen niet zo zachtjes. Ja zegt tie ineens vanuit het niets ja ik heb geen zaad dusse hoe zit dat met jou. Zegt tie er achter aan, sta ik vanmorgen 3 kwartier te rukken in dat kamertje maar het kwam maar niet (kei en keihard) Vriendlief zei met mijn zaadjes niks mis. Nou zegt tie dan ruilen we toch gewoon ff. Dus ik verslikte me al bijna in de koffie van de lach. Iniedergeval wij zaten nog te wachten en dat stel wordt bij de androloog binnen geroepen. Komen ze een half uur later uit die kamer van de androloog heeft tie een hele rits echo's in zijn handen. Roept hij keihard door de wachtkamer naar mijn vriend, kijk man dit zijn man ballen. Die echo's wou hij dus houden, maar dat kon pas de volgende dag. Roept tie er achter aan, ja die hang ik in de tattooshop op naast de op sterk water gezette ballen van mijn hond.

Ik was er klaar mee, goh wat hebben wij gelachten zeg. Het brak ook echt weer de spanning.

Binnenkort maar eens vragen hoe het met ze gaat.

Zo schrijvend lijkt het waarschijnlijk heel simpel, maar oh wat hebben we gelachen.

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    HAHAHAHHAHAHAA:D:D:D, ik lig dubbel van het lachen.
    Op dat moment zouden ze me op kunnen rapen hoor.
    Gekke, vreemde, maar o zo goede humor!;)

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ow Elvira ff oftopic, gefeliciteerd!
    Mag ik vragen hoe het komt dat je 5 IVFs heb gehad?
    Als je het niet wilt vertellen snap ik het ook hoor!
    Anders een pb, dan verpesten we het topic niet.;)

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik heb je een PB gestuurd Brabbel.

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hahaha ik en manlief liggen in een deuk hier.
    Even oftopic Gefeliciteerd meis met je zwangerschap.

Mag ik ook vragen hoe dat komt zo veel ivf s?
    je krijgt toch maar drie?
    Als het te zwaar is om vaak te vertellen hoeft het niet hoor.

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  12. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    elvira: wat een lol he!?!?!?!
    wij zaten 2wk terug op verjaardag en t ws half 6 tijd voor mn prik dus man zegt ineens (nadat ik aan mn schoonzus had gevraagd of ik ff alleen met mijn man kon zijn op haar kamer ofzo) "kom schat , gaan we ff naar boven om je te prikken"
    nou je had die gezichten moeten zien!!! hahhaha

* off topic: gefeliciteerd!!!! zie net je onderschrift! wat goed!!! en nu maar genieten meid! en ik zal je verhaal ff lezen*

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hihihihihihi! :D

14. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    WHAHAHAHAHA, echt iets voor jou en je man he?;)

15. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Vandaag vertelde een vriend van ons dat hij zijn "kwakje" had moeten inleveren. Hij vond het maar niks want het lag tenslotte aan haar dat ze bij de gyn liepen (zij had een lange cyclus).

Maar gelukkig, alles zag er goed uit. Hij zei heel serieus: "Ik had bovennatuurlijk zaad" :D:D:D

"Eh.... bovengemiddeld bedoel je" zei Mia-man ;)

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bovennatuurlijk...whaaaaa!
    Mannen, heerlijk!

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

lol spannendetijden

18. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Van de week gelachen. Ik ben altijd erg open geweest over ons traject.
    Nu zijn we zwanger van onze 2e.
    Mijn collega toch best nieuwgierig, die vroeg go, is deze baby nu spontaan..... ik oooo nee hoor, deze kom uit de vriezer!
    Ze kwam niet meer bij van het lachen, ze dacht dat ik een grapje maakte. Dus ik uitgelegd en ze was echt totaal verbaast dat dit ook zo kon!
    Ze vroeg nog wel of het een speciale vriezer was of gewoon thuis hahahahahaha toch maar even verteld dat het in het lab in het ziekenhuis lag :)

19. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh heerlijk, ik lig hier helemaal dubbel.

Deel Deze Pagina