Humor in de zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door appelpie, 17 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Oh hou op! Dagelijks!!!

"Zowwww, laatste loodjes zeker" Nee hoor, nog 3 maanden, grrr.
    "Weet je zeker dat het er geen twee zijn?"
    Of mijn favoriet: "Zo, jij bent dik!" Waar haal je het lef vandaag!
    De eerstvolgende, die wat zegt, krijgt een poeier op z'n neus!!!!! :x:x:x:x:x:x:x:x;)

2. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ja mensen moeten iets over de buik zeggen. En bij mij is dat vooral: zo, die is laag!!!
    Maar hoe ik het ook probeer, alle gesprekken draaien uiteindelijk uit op mijn zwangerschap, bevalling of baby.
    Een praatje over het weer: zo fijn straks het mooie weer met de baby.
    Een praatje over de nieuwe schoenen van mijn dochters: oh en leuk, straks allemaal jongenskleertjes.
    Of als ik vertel dat ik nog wat in huis ga doen: oh nesteldrang!

Aaaaarhh 😡

3. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hahaha, wat lief idd! Ik hou ervan als mijn man zo voor me opkomt.
    Al moet ik eerlijk zeggen dat hij me liever lekker in de zeik neemt samen met zijn vrienden. :D Ook prima, ik krijg hem thuis wel.

En ja, mij is al de vraag gesteld of het er twee zijn, ik ben inmiddels 8 kg aangekomen en alles zit op mijn buik en borsten. Eh nee het zijn er geen twee en ja ik zit pas op de helft.
    Ik roep meestal dat onze dochter een negen ponder was en dat mijn doel is om er dit keer overheen te gaan. :D

4. appelpie

appelpie Actief lid

15 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha ik vind het heerlijk als mensen een totaal onverwachte antwoord op dingen kunnen geven. Vooral als de ""tegenpartij" dan ineens water ziet branden.

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wat super superleuk!!

6. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik was na mijn oudste dochter vrijwel direct weer zwanger van nr 2. (ze was net 4 maanden oud toen ik zwanger bleek te zijn a 6 weken).
    En precies die periode ging ik weer aan t werk...

Daar idemdito... ik kwam, werd gefeliciteerd, zat in een meeting.. 2 mensen wilde wat mede delen een ging trouwen.. en 1 was zwanger... Ik denk ik gooi m er ook uit..
    Nou vol ongeloof hoor... eerst wat gelach, zo van ja ha ha...

De gezichten zal ik nooit vergeten hahahahah alsof ze een spook zagen! :p

7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Toen we voor de 20 weken nog niet aan iedereen verteld hadden wat we kregen, vroegen mensen vaak: 'En wil je weten wat het wordt?' Ja... 'Ohhhh spannend, waar hoop je op?' Ik vind dit zo'n verschrikkelijke vraag, alsof jongen/meisje iets uitmaakt...

Mijn standaard antwoord: We hopen op een dinosaurus, maar een baby is ook goed. 😁😇

Deel Deze Pagina