kan iemand mij helpen die het zelfde heb of het gewoon weet,2 weken geleden ben ik naar de dokter geweest omdat ik mij niet lekker voelde daar bleek dat ik zwanger was en was zo blij, mijn man en ik zijn al jaren bezig,mijn hcg waarde was maar 55 maar ons geluk kon niet op,we moesten een afspraak maken voor 2 weken later in het ziekenhuis(gister)bij het bloed prikken bleek mij hcg waarde 147 te zijnde eerste arst vertelde dat het niet zoveel uit maakte dat het niet zo snel steeg,toen ze ging kijken kon ze niks in me baarmoeder zien ze wist niet goed hoe apparaat werkte en moest er een 2e arst bij halen die kwam keek even en zei dat het over was omdat ze niks kon zien in de baarmoeder,ik moet over 2 weken terug om bloed te prikken,maar waarom is het over?heb niks verloren heb geen pijn gehad!ben ik niet maar een week of 4 zwanger?dan kunnen ze toch ook niks zien,ik zet wel mijn vraagtekens bij dit alles,helaas weet ik niet precies wanneer mij laaste ongi was,ik weet het niet meer....liefs sandra
wat een moeilijke situatie. maar het feit dat je niet weet hoe lang of hoe kort je zwanger bent kan het zijn dat je veel korter dan 7 week bent. toen ik 6 week zwanger was, was er ook niks te zien behalve een leeg vruchtzakje en werd me verteld dat ik een miskraam zou krijgen. Ook ik had nergens last van en een week later zagen we een prachtig hartje kloppen. dus als je korter zwanger bent kan het goed zijn, maar ja als je langer zwanger bent dan is de kans groot dat het niet goed zit. Ik hoop voor jullie dat jullie korter zwanger zijn en bij een volgende echo wel een kloppend hartje zien.
2 weken wachten lijkt me erg lang, kun je het ziekenhuis niet bellen om te zeggen dat je niks van de uitleg begreep en of ze het nog een keer duidelijk uit kunnen leggen?
bedankt voor de reactie's ben weer een paar dagen verder en heb nog steeds geen pijn en geen bloed verloren,ik ga geen 2 weken wachten ga vragen aan de huisarts of ik deze week nog een keer bloed mag prikken wacht nog een paar dagen en kijk of er wat gebeurd,mischien toch nog een beetje hoop mag toch wel?
ik zou zeker wel proberen hoop te houden, maar ook rekening houden met een slecht bericht. hoop voor jou dat t goed zit! net als bij mij het geval was.
wel vreemd zeg. als je toch geen bloedverlies hebt gehad....waar is het dan heen....dan kun je het toch niet verloren zijn. misschien ben je idd minder ver. ik heb in febr. een vroege miskraam gehad en mijn hcg waarde in het bloed was ook erg snel gezakt. ik heb toen ook bloedverlies gehad. maar het lijkt me stug dat je het kwijt bent zonder bloedverlies. ik zou het er niet bij laten zitten. succes! en ik hoop voor jullie dat je nog gewon zwanger bent. liefs mejon
bedankt iedereen voor de steun,ben nou precies 6 dagen verder en heb nog geen pijn of bloedverlies en dat blijft raar?maar ga morgen weer bloedprikken en dan krijg ik vrijdag te horen hoe hoog me hcg waarde is.dus nog steeds een beetje hoop.
Ik zou zeggen dat het er dan toch nog positief uitziet hoor meid Geef de hoop niet op en ik duim met je mee voor een goed resultaat Liefs Lies
he wat een nare situatie, je hcg is wel erg laag, in 2 weken tijd moet het flink stijgen volgens mij. ik had met 5enhalve week een waarde van 3400 echt minder ver kan je niet zijn omdat je 2 weken terug toch al zwangerschapshormoon had? sterkte met de onzekerheid en hopelijk kan je gauw heen.
ik heb overigens zelf 3 miskramen gehad en het is bijna nooit zo dat het dan meteen los komt dus dat zegt dus jammer genoeg niks
Jeetje, onzeker zeg! Ik heb het twee keer gehad (1x lagere waarde en 1x hoger) en beide keren ging het mis. Ik ben toen ook gaan lezen op i-net en vond wel degelijk positieve verhalen! Zolang je geen tekeken hebt van een mk zou ik toch proberen positief te blijven hoor! Al valt dat w.s. niet mee. Heel veel succes! Ik hoop dat je gauw nieuwe uitslagen hebt! Elmo