Ik lig op dit moment dubbel om de tv kantine. Weet niet of er een topic over is.. maar moest het even kwijt! Humor.. Carlo is wel beter dan Irene. Maar ik moet er zo enorm om lachen. Wie kijkt hier nog meer naar?
Ik kijk er niet naar, ik zap er per ongeluk wel eens op. En als ik er dan bij gebrek aan wat anders naar kijk, vind ik het eigenlijk maar stom . Als ik al wat grappig vind, is het Carlo... maar meestal vind ik het maar slappe hap
Ja ik moet zeggen. Ze zijn wel SUPERgoed in het nadoen van gezichtsuitdrukkingen van de mensen die ze nadoen, allebei! Ik heb er slechts 1x heel hard om gelachen, dat was toen Carlo Marc Forno nadeed, ´finger, finger, finger´... die was heel grappig
de ene keer vind ik het leuk en de andere keer vind ik het domme humor. Laatst deden ze een stukje van `schone schijn` en dat vond ik geweldig! echt net echt. Maar zoals paul de leeuw e.d. na doen vind ik niet echt goed... vind dat het dan meer op bassie de clown lijkt dan op paul de leeuw haha.
Vind alleen die stukken leuk van tv series die ze nou doen. Allo Allo en schone schijn of de Nanny dat vind ik echt komisch. De rest niet zo.
Ik vind het vaak wel echt grappig. Net als gister met die Joling en die oude muis. Het gaat eigenlijk nergens over maar dat maakt het juist zo lachen. Haha en die karl noten, steeds die msn geluidjes als die langskomt. Ik lig echt in een scheur als ik hem zie.
hier precies zo eigenlijk, maar ikzelf hou ook niet zo van typetjes. zou niet eens weten wanneer het op tv is eigenlijk
nope.......kan me totaal niet bekoren ..die hele tv kantine niet Mijn jongens vinden het wel geweldig (13 en 15 ..wellicht het niveau?? ) ..dus ik ga meestal dan maar op de pc of iets dergelijks...en onder tussen irriteer ik me kapot met dat gelal op de achtergrond..