Kathond Geboren In Georgie - Opmerkelijk - Video - Zie.nl Pfff, hahah! Ik ben benieuwd wat er waar van is! Het is iniedergeval wel een scheetje!
dacht het dus niet he hond heeft 39 paar chromosomen Kat heeft 19 paar chromosomen Dat is al een heel groot probleem
lijkt eerder een misvormde gedumpte pup. die pootjes zijn wel echte kattenpootjes en het snoetje is ook niet 100% hond zoals het hoort te zijn. misschien wel gewoon een kat die op een hond lijkt? zou eerder logisch zijn. sta nergens meer van te kijken. eerst lees je over een donkerstel dat een blank kind krijgt, nu weer een poes die bevalt van een hond. moedernatuur in de war? gelogen of een of andere ziekte etc
Volgens mij hebben ze er gewoon n puppy bij gezet hoor. Kan nu ook niet echt zien dat t kattenpootjes zijn, in mijn ogen is t gewoon n hond
Het kan dat de kat de pup heeft geadopteerd. Sommige poezen doen dat. Vooral als ze hun eigen nestje zijn verloren.
en het is zeker geen misvormde kitten gezien hij wel erg groot is. Dan zou de poes wrs gestorven zijn met barensnood
Eeeehh, die pup is net zo groot als die kat!! Dat heeft die kat echt niet gedragen hoor, laat staan eruit geperst Dat past echt niet! Dus denk dat dit inderdaad een misvormde pup is die die kat heeft geadopteerd. Het is wel een schatje
mmm wie weet is het wel echt waar ik weet het niet een van jullie ook nog niet hi hi wie weet is er wel een wonder gebeurd haha
Net zoals er in amerika? of waar het ook was een nestje Katijntjes was geboren (Konijn/Kat) was ook filmpje van, ben benieuwd of die nog ergens te vinden is. Die katjes zagen er wel lief uit, de achterkant was net dat van een konijntje XD en volgens deskunidge was het onmogelijk blah, maar toch zagen ze er apart uit =O ga toch maar eens naar dat filmpje zoeken
catdog, catdog , catdooohoooog. de enige echte op de wereld is de kleine catdooog 8) beetje te grote fantasie denk ik