Humor

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jeshh, 8 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik zou hel droog antwoorden. Iets als:
    'Ja, da's echt hartstikke mooi! ;)'Bewaren

2. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Wij overleven inmiddels al zo'n 6 jaar MMM dankzij humor! Eerst met de IUI's dat ik vanuit de nachtdienst thuis kwam, met potje richting de slaapkamer... 'Goeiemorgen schat! Kon ff romantisch doen!'
    Of als ie het alleen deed... een appje krijgen met 'De geit is gemolken! The eagle has landed!'
    Klooien met de stoel tijdens de 15 minuten wachten... 'Ik had een trio met 2 vrouwen'. In geval van een vrouwelijke arts...

En toen we bij de eerste punctie waren beland t.b.v. ICSI was ik gewoon gezellig 'dronken' van de medicatie. Dat vergemakkelijkt het geheel nog wel wat!
    En de speculaties van 'straks plop ik een klein negertje ofzo!'

Tja met humor en op z'n tijd wat onzin redden we ons best.
    We hebben al één wereldwonder mogen krijgen. Uit een IUI behandeling. Prachtig! Daardoor werd de wens voor meer kindjes deste groter!

3. sheveloper

sheveloper Actief lid

2 dec 2015
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bwahahaha ja! Helaas was ik niet zo ad-rem toen hihi :)

4. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.401
    1.177
    113
    Mijn man kreeg het potje mee. Waarop hij heel serieus aan die laborant vroeg of heel dat potje vol moest. Die laborant keek even heel raar en mij kon je bij elkaar vegen. Piste zowat in m'n broek 😂

5. jeshh

jeshh Niet meer actief

Haha!! :D

6. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Ik heb maar 1 eileider en me man en ik waren aan het praten vlak voor onze eerste gesprek in het ziekenhuis. Ik zei nog tegen me man heel serieus:

Ik denk dat ik weet waarom het niet lukt. Ik denk dat je zaadjes gewoon te dom zijn en als de eerste links gaat (geen eileider) de rest volgt. En de overige zwemt gewoon regelrecht naar de uitgang.

Zeg ik nog ook even met een big smile op me gezicht: Het zijn gewoon allemaal sukkeltjes.

Zegt me man ook nog even heel droog: Ja, dat zou best kunnen.

Nou, daar lagen we wel even van in een deuk. Hahaha

7. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    De punctie krijgen en je vriend wordt steeds witter op het krukje naast je en legt uiteindelijk nog eerder op een bed dan jij zelf!! haha wat een giller...

" ik zeg ook de verpleegsters hebben weer een mooi verhaal te vertellen vanavond op verjaardag, komen er van die stoere mannen onder de tattoos om ze meissie bij te staan en zelfs die leggen gevloerd naast de stoel "!!!

8. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Die is leuk!!! :)
    Wij hadden gelezen dat ze bij ICSI de geselecteerde zaadjes een klap achter hun kop geven zodat ze stil blijven liggen, wij zaten dus ook heel beeldend aan elkaar te vertellen hoe zo'n zaadje dan vrolijk aan het zwemmen was en dan k.o geslagen werd en dan bijkwam in zo'n ei en echt iets had van: "Watskeburt?" en dat dat ei dan zou reageren met: "You're all mine now dus hup, bevruchten en delen jij!"

9. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Hahaha ik las het en zag het al helemaal voor me :D:D

10. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    😂heerlijk topic dit! 😂

11. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    hahahahah geweldig :')
    helaas zelf ziek geweest van overstimulatie en teveel pijn gehad met punctie etc. dat er helaas geen humor in voor kwam.
    maar toen ik vorige week 'beter' ben verklaard door de arts, en die vroeg hoe het met mijn gewicht zat en ik hem vertelde dat het net kerst was geweest........ ja dat was wel even een leuk momentje (a)

12. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Heerlijk topic dit! Ik ben nog niet begonnen met IVF, komende maand de intake. Maar heb een aardige medische historie. Mijn manlief maakte bij het prikken met Methotrexaat de opmerking naar de dokter of ik nu tijdelijk op een aparte kamer moest slapen omdat ik licht gaf in het donker door de chemo... De arts kon er ook om lachen en ik lag dubbel :D:D:D

13. jeshh

jeshh Niet meer actief

Hihi, daarnet onze tweede IUI gehad, terwijl ik op de stoel lag te wachten vonden we toch wel dat dit een goeie sexpartij was :p

14. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Heerlijk topic dit!

Hier inmiddels al even geleden..

Wij hadden een bevriend stel ingeschakeld op de dag van de punctie om ons een beetje te ondersteunen.. Ons ziekenhuis werkt samen met Nijmegen en dat is even rijden, dus mijn vriendin bleef bij mij na de punctie (met een stapel tijdschriften en een grote reep Milka :D) en de heren reden naar Nijmegen met de eitjes..

Daar hebben ze samen zitten geinen in de wachtkamer, zit je daar als 2 mannen tussen de stelletjes.. Zullen we zo samen die kamer in gaan? Zal ik je een handje helpen? Enz. :p

15. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Vlak voor mijn nod droom ik toch weg bij de gedachte aan een spontaan wondertje... Laatst zei ik tegen mijn man dat ik het zo leuk zou vinden als er toch eens een toppertje tussen zou zitten en dit zou lukken. Spontaan zag ik een zaadcel met microfoon en glitterpak voor me! :D

16. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    😂😂😂
    Keep them coming!
    😂😂😂

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    De reactie van ml toen we een positieve test hadden: 'YEEAAHHHH IK HEB RAAK GESCHOTEN!!' ✨
    Ik: 😱

18. jeshh

jeshh Niet meer actief

Haha, wie zullen we de schuld dan geven als het met IUI is gelukt? ;)

19. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Hier bij het inleveren van het zaad voor de 1e IUI zei de laborant: nou ik ga er even iets moois van maken. Waarop ik droog antwoorde: oh waar kan ik mijn voorkeuren invullen dan? Hij proeste het bijna uit van het lachen. Overigens mocht het niet baten en is iui 1 mislukt

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Je ei natuurlijk! Na maanden op eieren te lopen eindelijk de sprong gewaagd.. :D:D;)

Deel Deze Pagina