Online gewoon op de site van net5: Video: House Rules: stellen verbouwen ons huis - aflevering 1 - House Rules: stellen verbouwen ons huis - Net5
Jeetje keek zo uit naar het nieuwe seizoen maar wat valt het tegen! Het concept vind ik zo leuk maar waarom dan gelijk van dit soort koppels. Ik zou het echt leuker hebben gevonden als er toch wat meer harmonie was en iedereen mooi eindresultaat bovenop plaatsten. Denk eigenlijk niet dat we verder gaan kijken juist doordat ze die vooruitblik lieten zien met nog meer herrie.
Ik heb best vaak t gevoel bij dit soort programma's dat het in elkaar is gezet of dat er gewoonweg iets niet klopt. Nu weer......het koppel Gaston en Lorenzo heb ik vaker op tv gezien, weet alleen niet meer met wat. En dat zie ik best vaak. Bijboorbeeld een kookprogramma..dan zie je iemand meedoen en een jaar later zie je ze in een ander programma. Hier net zo.
Oh zo jammer heb het gemist maar het zat wel in m'n hoofd dat het binnenkort zou beginnen. Ik ga weer kijken!!
Ik ben nu pas aan het terug kijken maar wat zitten er dit keer niet-leuke mensen in zeg! Om het zacht uit te drukken.... Een hoog oh-oh cherso gehalte qua mensen als ik het zo zie. Ik vond vorig seizoen dan veel leuker met gewoon verschillende type 'normale' mensen. Ik vind het inderdaad pas leuk kijken als koppels ook echt hun best doen en niet zo..
Dat zou t kunnen zijn idd, want ik hoorde wel dat ze een hotel, of meer, runnen. Dan heb ik meteen zoiets van.....waarom doe je hier dan aan mee....maar dat gevoel heb ik vaker.
Ik dacht dat ze een keer mee hadden gedaan aan Bed and Breakfast, ze kwamen mij idd ook al bekend voor.
Deze toch? https://blog.bedandbreakfast.nl/2014/03/07/aflevering-2-bed-breakfast-dit-zijn-de-deelnemers/
Hahahaha je hebt 4 dagen de tijd en dan krijg je de slaapkamer niet eens af?? Plus ik zag gewoon andere mensen behangen..... En joyce en bas, jeetje ze doet geen m..r en dan commentaar geven op je cijfer. Je man heeft alles gedaan, krijgt nog glas tegen zijn hoofd en dan nog zeuren. Ja het was idd wel heel mooi geworden, maar wat een doos zeg...lol. Vind t toch wel weer leuk om te kijken hahahaha wat kunnen mensen katten zeg, maar denk dat ik ook wel uit me dak zou gaan als me man amper wat uitvoert.....heerlijk gelachen weer
Ja, ik kijk het ook en vind het super! Alleen snap ik niet dat ze bij het casten duidelijk voor snel opvliegende karakters zijn gegaan en niet voor de écht goede klussers (op die Johan en zijn vrouw na dan). Ik bedoel .. gaten afsmeren en er dan om heen gaan verven? Dat zou een echte klusser niet over zijn hart verkrijgen.
Inderdaad voor de kijkcijfers maar dat stel die de keuken heeft gedaan vind ik echt verschrikkelijk. Die mogen er van mij echt uit maar zo heb je ieder jaar wel een stel die je niet leuk vind. Verbaasde me nog wel dat ze niks zeiden over de antieke klok..
Ja dat vond ik ook zo raar, ten eerste was het een hele dure antieke klok en ten tweede er was wel iemand gewond. Niet eens vragen hoe en wat.... Zal heus wel in de verzekering zitten, maar dan nog.....als het echt zoneen dure klok was....laat je dat weghalen door ervaren verhuizers. Ach ik heb toch al zo een dubbel geboel erbij, dit bevestigd t allemaal wel hahahaha net zoals je dan ziet dat er iemand anders aan t behangen is, terwijl ze alles zelf moeten doen. Van de keuken begrijp ik dat iemand ( ervaren) helpt.
Ik had heel die klok voor aanvang van het programma in opslag laten plaatsen, ik snap echt niet dat je daar vreemden mee aan de haal laat gaan! Of het moet inderdaad onder verzekering vallen en waren ze hem zelf al beu en kwamen ze er niet vanaf voor die prijs