Ik heb 2 zoontjes van 6 en bijna 4. Wat vinden jullie nou echt leuke kersftfilms voor kinderen? Mijn kinderen willen tot nu toe vooral de kerstaflevering van Pacman zien, en die vind ik zelf niet heel sfeervol .
Niko is ook leuk! 1 stuje met wolven iets enger maar verder een erg leuke film. Ik zat net met verbazing te kijken op netflix dat ze net voor de kerst the grinch en nightmare beore christmas eraf hebben gehaald. Polar express is ook erg leuk maar staat niet op netflix.
Home alone 1 en 2.zelf vind ik 3 ect niet zo leuk, casper en Emma een vrolijk kerstfeest. De mupet christmas carol.polar express,Mickey's kerstfeest.
We zijn nu de dogadeers aan het kijken via uitzendinggemist.nl Zoon van 4 en dochter van 2 vinden de pratende honden geweldig.
Polar Express (vanmiddag op tv) Home Alone 1 en 2 (vinden mijn kinderen echt hilarisch) Niko 1 en 2 vindt mijn zoon erg leuk Casper en Emma kerstfilm vindt mijn dochter erg leuk
Nou inderdaad! Wij wilden een kerstfilm kijken, maar alle hits staan niet op Netflix. Uiteindelijk maar een saaie kerstfilm gekeken die uiteindelijk bijna niets met kerst te maken had Dat staat me wel tegen hoor, van netflix. Heel veel klassieke films en series staan er niet op. Ik ga toch vaak weer illegaal streamen. Beetje jammer van dat abonnement
Ik vind Niko zo stom! Dat hij dan in de rendieren kroeg zijn vader komt zoeken en een soort voor schut gezet wordt en zijn vader dus niet zegt dat hij zijn vader is. Dan moet hij zich eerst bewijzen door in die afgrond te springen! Wie moet zich nou bewijzen? Wie heeft wie nou in de steek gelaten? Nee, pas als Niko een held blijkt te zijn, dan durft hij ineens te zeggen dat hij zijn vader is, wat een lul! Nou ja, het zullen de hormonen wel zijn moet je maar denken. Home alone, Polar Express, Casper en Emma, Arthur Christmas, kerstaflevering van hoe train je een draak, winteraflevering van Pippi Langkous, alles op CBEEBIES (BBC4).
Jij kijkt ook echt mee met zulke films dus . Ik heb echt geen flauw idee wat er in de Niko's gebeurt, alleen dat mijn zoon ze dus erg leuk vindt.
Midden in de winternacht is erg leuk! En wij hebben net de Muppets Christmas Carol gekeken, maar die is voor wat oudere kinderen.
Wij hebben zo'n soort extra abonnement van/bij de Ziggo waarmee je films en series kunt kijken. Daar zit ook die kerstfilm bij.
Hier vanmorgen ook gekeken na deze tip via on demand. Hij was idd erg leuk. Gezellig met zijn allen nog op bed gekeken, kids waren redelijk vroeg wakker.
Gisterenavond home alone gekeken met mijn dochter (7jr). Leuk is dat hoor, ze lag in een deuk. Straks gaat ze het nog met haar broertje kijken.