Hunted

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Saar22, 8 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij is heel veel in scène gezet!
    Die Sietske, die zo dom was om het filmpje van de broers te wissen is een politie-agente! Ik ken haar, haar dochter zit bij mijn kinderen op school.

2. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Volgens mij had ze hem juist niet gewist, waardoor ze dus snel het nummer van de afzender hadden..

3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ze kan toch ook agent van beroep zijn maar verder gewoon handlanger van hun?
    Echt dom dat die broers niet na het filmpje weg zijn gegaan. Dan hadden ze het wel gered.

En wat een held is Omar! Super zeg!

4. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Dit inderdaad. Ze waren te goed van vertrouwen dat het goed zou gaan.
    Of ze het gered hadden weet ik niet, want ze hadden niet de breedtegraad.

5. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Echt knap van Omar! Dat hij daar gewoon aan komt rijden met die taxi, geniaal! Hij had geen plan en dat bleek zijn kracht.
    Heel erg balen voor Mike. Die had wel een hoop voorbereiding gedaan voor het einde maar had gewoon pech dat hij het water koos. Heel jammer!

Komt er nog een aflevering of is er een fbpagina waar de kandidaten nog wat van zich later horen?

6. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Na de aflevering waren ze live op facebook. Dat kan je nog wel terugkijken.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Leuk programma.

Alleen worden de echte criminelen ontzettend wijs gemaakt. Uit gaan leggen welke methodes en opsporingsmogelijkheden de politie heeft en hoe het werkt etc. Mogelijkheden die voorheen nog amper belend waren liggen nu open en bloot.

Merk het nu al in het werk. Heel vervelend en lastig. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit programma goed is gekeurd door de korpsleiding en het ministerie.

Ik snap dat het een leuk programma is, vind ik zelf ook. Maar het maakt echt heel veel kapot in echte onderzoeken.

8. hollandsenieuwe

hollandsenieuwe Niet meer actief

Nou dat vond ik nou ook. Vind het een erg leuk programma, maar ik weet echt niet veel van opsporingstechnieken en hoe ik het beste zou kunnen vluchten, maar ben ontzettend veel wijzer geworden.

Laat staan mensen die echt dingen van plan zijn.. Vind het ook een domme zet.

Deel Deze Pagina