Hunted

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 23 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Bah morgen weer werken, maar wel weer hunted :) iemand dat stel online nog gevolgd? Doen die het nog beetje goed

2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik volg ze niet echt, maar zie ze af en toe op de Hunted-facebook voorbijkomen en wat ik begrijp hebben de Hunters nog geen enkel spoor om ze te volgen.

jolien 1986 vindt dit leuk.
  3. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Tot nu toe zijn ze onder de radar gebleven.
    Ze zijn aan het overwegen om langs huis te gaan om te kijken of zij geslaagd is. Morgen komen ze op tv. Misschien omdat ze gepakt worden? De Hunters weten ook dat zij de uitslag krijgt.

4. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Kijkt er nog iemand.? Volgende week finale, ik ben benieuwd of iemand het haalt.! Volgens mij wordt het super moeilijk, elk bootje daar in de buurt zal worden tegengehouden...

Chillin vindt dit leuk.
  5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Ja ik kijk t ook nog steeds. Hoop vooral dat lotte t haalt. Zonder haar pa verder.
    Ben erg benieuwd naar volgende week

Chillin vindt dit leuk.
  6. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    De hunters weten zoveel en ze zijn met zoveel dat ik vrees dat geen van de deelnemers het gaat halen.

Al richt iedereen zich op het water, net als vorig jaar. Het zou gaaf zijn als ze nu met een heli worden opgehaald ofzo.

7. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Op YouTube verteld Lotte (Boersma) nog meer over het programma en wat ze gedaan hebben. Erg leuk om te kijken!

Chillin en Jezz84 vinden dit leuk.
  8. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik ben ook heel benieuwd of iemand het gaat halen, maar ik denk dat Lotte of die meiden wel kans maken. Van dat stelletje zie ik nog niet hoe die het moeten gaan redden.

9. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Ik vind het ook spannend! Geef Lotte en de 2 meiden nog wel een kans. Voor het stelletje wordt het lastig..

10. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Leuk! Bedankt voor de tip

11. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.561
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ben erg benieuwd of Lotte het gaat redden. Was wel even spannend toen de hunters zo dicht bij haar appartement kwamen o_O

12. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    In principe zouden Sven en Anouk de locatie nog kunnen vinden, op dezelfde manier als de Hunters: de coördinaten die ze al hebben opzoeken, en dan kijken wat de meest logische vluchtplek zou zijn.

13. jolien 1986

Is helemaal op het water het punt?

Ik zou onder een bootje gaan (duiken )
    Maarja als de hunters mijn Facebook, huis overhoop halen weten ze ook wel dat ik dat doe/kan... :roflmao:

14. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Wat was het spannend.!!
    Super jammer dat Lotte gepakt is, maar ik ben zo blij dat iemand het nog gehaald heeft :):thumup:

15. Msee

Msee Niet meer actief

Geweldige ontknoping! Super:D

16. jolien 1986

Ik vond dat gelul er omheen met al die herhalingen wel lang duren.
    Maar ontknoping wel heeeel spannend

Jammer dat ik een klein kindje thuis heb anders gaf ik me zo op voor volgend seizoen :) (maar ik kan mijn kleine hummeltje echt niet zo lang missen )

17. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik vond de finale een beetje suf met al dat gepraat er omheen, wat mij betreft mogen ze er de volgende keer een gewone aflevering van maken met napraten na de ontknoping.

Ik probeer mijn man over te halen om mee te doen, hij zou dit echt zo goed kunnen! Maar hij denkt dat hij niet 3 weken zonder mij en de kinderen kan.

18. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    Ja dat gepraat was echt suf. Nu moest het een soort eind show ala wie is de mol worden ofzo.
    We een gave ontknoping. De meiden hadden dat slim aangepakt door met zo’n groep te gaan.

19. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Ja vond ik ook, van mij mogen ze dat gepraat ook overslaan. Wat zou het gaaf zijn als je man mee gaat doen.! Ik zou het zelf ook heel graag willen.

Deel Deze Pagina