Moeders was ook wel heel zeker van haar zaak en liep lekker euforisch te doen, haha. Net zoals het vorige duo, vind ik het ook prima dat zij gepakt zijn. Die tukkers, ik heb het idee dat die zich toch nog bedenken of op de één of andere manier nog weten te ontsnappen. Hoop het trouwens ook. Ze komen zo lekker nuchter over. Het stelletje met de chef kok, zijn nu wel wat meer in beeld in bij de hunters. Denk dat die ook nog wel gepakt gaan worden. Van het andere duo en die vakantiehuisjes jongen, nog maar weinig gezien. Lijkt ze makkelijk af te gaan (of het wordt zo gemonteerd).
De Vakantiehuis-jongen is de slimste van allemaal. Die chefkok en zijn vriendin hebben de zolen al van hun schoenen gelopen en 100 hartverzakkingen gehad en hij ligt lekker in bad een boek te lezen haha.
Echt he!! Ik snap het niet. Je hoort dat de Hunters op het park zijn. Dat was alarmbel een en toen hadden ze moeten rennen. Maar nee.. uren wachten tot ze een keer ging bellen. Bel gewoon later als je weg bent nog een keer. Man man man.
Haha nee. Zou zij nou gedacht hebben: echt iets voor mij, lijkt me hartstikke leuk? Ik vind hem nog wel heel kalm blijven. Ik was al lang voor haar op de vlucht gegaan
Voor hun is het de ultieme relatietest Tjonge wat kan zij lopen stressen! En hem dan af lopen katten, heel gezellig
Ik vind het wel leuk dat Roel ontkomen is. Hopelijk houd hij het nog een tijdje vol en kan hij toch wat ontdekken, ondanks dat hij niet meer in de mail kan. Maarten en Armani zijn goed bezig. Het hele team zit dadelijk in Groningen en hun zitten fluitend op de boot naar Texel
Ja, vind het ook leuk voor Roel. Jammer dat hij niet meer in de mail kan. Die zus was wel goed bezig zeg. Jammer dat de hunters het toch hebben kunnen blokkeren voor haar en Roel. Echt goed van Maarten en Armani. Goed dat ze doorhadden dat die link geen goede info was. Ben alleen wel bang dat de hunters wel gauw merken dat ze voor de gek zijn gehouden. Degene die de link gaat gebruiken is heel kort voor het gebruiken gebeld door een nummer uit een heel andere plaats. Dat zullen ze wel weer opmerken...