Hallo! Zijn er hier nog meer meiden (of mannen..) die dol zijn op het Nederlands elftal? Ik vind het iig erg leuk dat het binnenkort allemaal gaat beginnen. 14 juni heb ik 's middags al vrijgevraagd en 19 juni geven wij een groots 'oranje-BBQ', voor familie en vrienden.. Ik zal toch niet de enige zijn bij wie de oranje-koorts al begint op te spelen??? Groetjes Bubbel!
Oehhhh Hier ik hou van voetbal... Maar met het WK slaat de gekte toe Ik heb bijna alle dagen vrij als ze spelen En op mijn werk kunnen we het via de tv volgen JIPPIE
Nee je bent zeker niet de enige! Ik vind het echt helemaal geweldig. Vooral de sfeer onderling vind ik super! Met het wk is vaak iedereen zo gezellig en leuk aanwezig. De spanning, de gezelligheid ik zou het voor niks willen missen!! Moet wel zeggen dat ik het ergg jammer vind dat sommige wedstrijden smiddags worden gespeelt. Maarja, das niet anders he! Duss..... Ik juig met je mee!!!!
Uhhhh nee. Ik wil je heel veel plezier wensen maar heb me net gisteren bij het topic gemeld van mensen die er ook NIET van houden
nou dat achterlijke gedoe met toeters, vlaggetjes en mensen die vinden dat het nodig is om ineens de leipo uit te gaan hangen dmv oranje kleding en gesminkt enzo hoeft voor mij niet. de wedstrijden vind ik wel leuk en kijk ik ook. zou niet zeggen alle maar wel wat voor nederland belangrijk is. als ze eruit vliegen laat ik dara verder geen traan om en gaat het leven voor mij ook gewoon direct verder hahaha
Nou hier wel de oranje gekte Heb mn Oranje Legging ook al gekocht!! Met een spijkerrokje en een oranje Polo!!!
Ik zat gisteren in de Kuip met Nederland - Ghana! Heb het mega naar mn zin gehad!!! De week van 14 juni hebben we vakantie hihi dus dat komt mooi uit En we gaan gewoon op vakantie in NL dus dat wordt heeeeeeeeerlijk genieten van de oranje gekte!! Gisteren een mensenmassa van oranje! en die sfeer is dan zo geweldig!!
ow heerlijk! Heb er zo'n zin in. 14 juni ben ik ook een halve dag vrij. Doe mijn bavaria jurkie aan en daarna gaan we naar mijn moeder. Daar is de hele flat versierd en de sfeer is top. Op het werk zijn we ook doorgeslagen met de versieringen. Ik ga ook als het kan alle wedstrijden kijken! Hup Holland Hup!!
We zitten dan op een landal greenparcs. We hebben er echt mega zin in! zowiezo al 6 oranje gekken bij elkaar hahaha. De rest steken we wel aan Wil nog wel even een hup holland hup buikband bestellen
Oh, haha ik ging er zo vanuit dat je op een camping zat. Super leuk! Hopelijk heb je dan net zo mooi weer als nu.
Ik vind het wel wat hebben die oranje gekte en ik volg met een half oog ook de tv maar ik snap helemaal niets van voetbal. Wij gaan ons huis niet versieren Tip voor de dames die niet kijken, als nederland voetbalt kun je heerlijk rustig shoppen
Ned. competitie vind ik niet leuk, maar het Ned. elftal daar kijk ik graag naar. Ik heb zelf niet echt een oranje outfit en mijn huis is niet versiert, maar mijn dochter krijgt wel een oranje kruippakje aan (H&M). Ik kijk het liefst alleen of met mijn man, want ik ben nogal fanatiek (understatement) als het het Ned. elftal aan gaat Iedereen heel veel plezier gewenst met het WK!!!!
Lol het fanatieke ken ik hahaha. Soms zit mn man me aan te kijken of alles wel goed met me gaat hahaha maar hij is zelf net zo erg.