voorbeschouwing duurt me te lang haha! met wie gaan jullie allemaal kijken? Ik ga de eerste helft alleen kijken en heel misschien komt mijn mannetje op tijd voor de tweede helft. Als mijn dochter wakker is gaat zij ook 'meekijken'
Hier hetzelfde. Met een beetje mazzel is mijn man op tijd thuis voor de 2e helft. (Het is denk ik wel rustig op de weg, hij moet uit Amsterdam komen)Ik ga de eerste helft ook alleen kijken. Ik verwacht dat dochter elk moment wakker wordt.
Oranje kleren.. TJEK Toeters.. TJEK Drinken.. TJEK Dochter, slaapt.. dus kijk eerst alleen Maar dat is geen ramp Ik moedig ze met liefde aan!
Ik kijk met vriend, zoontje (ookal zal die wel rond gaan kruipen hahah),mn vader, vriendin en haar zoontje, maar die is 4 maandjes dus die snapt het nog niet hahah
hier ook kleine met holland shirt aan vlaggetje en holland erop mja ken geen foto maken de camera is overleden de andere word geleverd met expres post morgen me kerel kijkt op het werk
Ben er ook klaar voor. Kijk alleen maar zoonlief begint al te praten vanuit z'n bedje dus die gaat 'meekijken'. Hij heeft z'n oranje shirt al aan.
YES!!!!!!!! Sorry ben helemaal blij. Frankrijk zend ook deze wedstrijd uit. heb net al even het volkslied mee gezongen hier.
Ja, ik ook eigenlijk wel. Normaal gaan we WK wedstrijden altijd in de kroeg kijken, hangt iets meer sfeer dan in mijn eentje voor de tv hahaha (ps stomme toeters!!! Irritant!!)