wel gewonnen maar wel slecht gespeeld hoor laatste 20 mijn ging beter... vooral de eerste helft waardeloos, arogantie vond ik ( zoals wel vaker de eerste wedstrijd van het toernooi) er vanaf stralen.... maargoed in eerste instantie had ik me voorgenomen niet te kijken, maar kon het toch niet laten.. maar OLEE OLEE WEL GEWONNEN
Toen mijn vrienden Elia en Appelvlaai er in kwamen was het een toppie wedstrijd.. Die moeten er beide gelijk al in... Dan word het een prachtwedstrijd..!!
Op een half uurtje na de wedstrijd gezien.. wat een flut eerste helft zeg!! verschrikkelijk Elia er de volgende keer meteen lekker in en Robben er bij.. Kan nog wat worden
Wat ontzettend schattig dit zeg!!! Inderdaad wat een flutwedstrijd. We mochten op het werk lekker kijken in het magazijn via een beamer. Van Persie had er van mij ook direct uitgemogen. Vond hem echt superslecht vandaag!! Elia en Affelay vond ik inderdaad super!
En het is weer gekkenhuis hier in Apeldoorn op de maagdenrotonde: Het is weer gekkenhuis op de #maagdenrotonde #apeldoorn on Twitpic
Meiden, ik show ook even mijn schattige neefje van (precies vandaag) 3 maandjes oud. De schoentjes zijn hem nog veels te groot, maar ik ben helemaal verliefd!! Bekijk bijlage 78699